صادرات خرما پیارم دمباز با هسته

خرما های ایرانی یکی از بهترین خرما ها در جهان هستند که به طور عمده در شهر های جنوبی کشور پرورش می یابد و دارای تنوع بسیار بالایی هستند که یکی از محبوب ترین انواع آن، خرما پیارم است.

شرکت ما مفتخر است که اقدام به عرضه خرما پیارم دمباز با هسته نه تنها به بازار های داخلی بلکه به بازار های جهانی نیز کرده و صادرات آن بسیار پر رونق است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره، تا انتها با ما همراه شوید؛

صادرات خرما پیارم دمباز با هسته

خواص عمده خرما پیارم دمباز

خواص عمده خرما پیارم دمباز خرما پیارم که به آن خرما شکلاتی نیز گفته می شود بیشتر در اهواز و زاهدان به عمل می آید و دارای خواص بسیار بالایی است.

یکی از مهم ترین خواص آن، تقویت استخوان ها است، چرا که حاوی عناصر بسیار مهمی به نام کلسیم و فسفر است که به طور عمده در استخوان های بدن رسوب کرده و سبب افزایش تراکم آن ها می گردد.

از آن گذشته، فسفر برای سلول های عصبی دستگاه مرکزی نیز بسیار سودمند بوده و می تواند ظرفیت حافظه را افزایش دهد، به همین دلیل توصیه می گردد که کودکان و سالمندان حتما از آن مصرف نمایند.

حاوی انواع متنوعی از ویتامین های گروه B بوده و نه تنها برای محکم کردن ریشه مو و جلوگیری از ریزش آن موثر است، بلکه برای سلامت ناخن ها نیز ضروری بوده و از شکنندگی و ضعیف شدن آن جلوگیری می کند.

خرما پیارم حاوی مقادیر بالایی از عنصر آهن است که می تواند با جلوگیری از کم خونی، خستگی و بی حالی را از بدن دور کند.

سرشار از منیزیم است که سبب می سود هورمون سروتونین در بدن به حد متعادلی ترشح شود و مقدار ترشح آن کاهش نیابد و با توجه به رابطه بین کاهش سروتونین و بروز افسردگی، مصرف این نوع خرما می تواند می تواند احتمال بروز افسردگی را به طور قابل توجهی کاهش دهد.

خرید خرما پیارم دمباز بسته بندی

خرید خرما پیارم دمباز بسته بندی با توجه به این که این نوع خرما دارای خواص فوق العاده ای است و از طرفی طعم بسیار لذیذ و مطلوبی دارد، میزان مصرف آن بسیار بالا رفته و با توجه به تقاضا های بیشتر، تولید آن نیز افزایش یافته تا پاسخگوی نیازهای بازار باشد. 

قیمت خرما پیارم به کیفیت، نوع بسته بندی، مقدار بسته بندی و همچنین ارائه کننده آن بستگی دارد.

متقاضیان محترم می توانند جهت خرید خرما پیارم بسته بندی دمباز با هسته، به سایت اینترنتی و معتبر ما مراجعه کرده و پس از ارتباط با مشاوران سایت ما، در صورتی که مایل بودند اقدام به ثبت سفارش نمایند.