صادرات مستقیم خرما پیارم بوشهر

خرما پیارم بوشهر یک خرما بسیار خوش طعم و فوق العاده است به علت اینکه این خرما در بین محصولات مشابه خود بسیار بهتر است یک خرما صادراتی شناخته شده است در کشور های غربی کیفیت محصول و شکیل بودن ظاهر محصول بسیار اهمیت زیادی دارد به همین دلیل است خرما پیارم که از ظاهر خوبی برخوردار است صادر می شود.

صادرات مستقیم خرما پیارم بوشهر

انواع خرما پیارم براساس درجه کیفیت

انواع خرما پیارم براساس درجه کیفیت

انواع خرما پیارم درون کشور ایران کشت می شود به دلیل اینکه این خرما بسیار مرغوب است نسبت به محصولات مشابه خود فروش بسیاری بهتری داشته است خرمای پیارم از خواص بسیاری زیادی برخوردار است که برخی افراد از این خواص و ویژگی ها اطلاع ندارند به همین دلیل از این محصول استفاده کافی را نمی کنند اما ما در این مقاله سعی کرده ایم به برخی از این ویژگی ها بپردازیم پس لطفا تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

یکی از بزرگ ترین خواص خرمای پیارم این است تاثر بسیار زیادی دارد  بر روی و قدرت حافظه افرادی چون سالمندان که در خطر آلزایمر قرار دارند با خوردن مداوم خرما می توانند این خطر دفع کنند و اگر آلزایمر گرفته اند خود را به سرعت بهبود دهند اما شاید این سوال در ذهنتان به وجود آید که چرا خرما نقش بزرگی در بهبود حافظه ما به سوال شما پاسخ خواهیم داد علت این موضوع تنها وجود ویتامین های سرشار درون خرماست که بزرگ ترین آنها وجود آهن است .

اگر خرما را به طور ناشتا در صبح ها مصرف کنید قند خون شما را بالا برده و باعث می شود روز با نشاط تری را داشته باشید و با سرعت عمل بیشتری کار های روزانه خود را انجام دهید،خرما بسیار مفید است برای کودکانی که به خوبی مسائل و درس خود را یاد نمی گیرند زیرا درون این محصول قند و آهن و کلسیم فراوانی است که کمک به سزایی به حافظه می کند و قدرت یادگیری را زیاد می کند.

علاوه بر تمامی این خواص که در بالا به آنها اشاره کردیم باید بگوییم از نظر پزشکان خرما می تواند جایگزین بسیار خوبی باشد به جای قرص های شیمیایی کلسیم و آهن توصیه پزشکان استفاده خوراکی های مفید است به جای قرص پر از عوارض است.

فروش خرما پیارم بوشهر با قیمت استثنایی

فروش خرما پیارم بوشهر با قیمت استثنایی

 قیمت فروش خرما پیارم بسیار بالاست زیرا این خرما برتری می کند به تمامی محصولات مشابه خودش اما با رعایت چند بسیار کوچک می توان قیمت این خرما خرید این خرما را کاهش داد، با خرید این محصول از خود تولید کننده شما می توانید واسطه را از بین ببرید و مبلغ کمتری را در خرید خرما پرداخت کنید.