عرضه عمده خرما دشتستان

عرضه عمده خرما دشتستان

خرما دشتستان یکی از معروفترین خرماهای تولیدی کشور می باشد. دشتستان یکی از شهر های استان بوشهر می باشد. این استان سالانه ۱۶۰ هزار تن خرما تولید می کنند به همین دلیل یکی از قطب های تولید کننده اصلی خرما در کشور می باشد. مردم این شهر اکثرا دارای نخلستان ها تولید خرما هستند و تولید خرما شغل اصلی مردم این مناطق می باشد.

مردم در جنوب کشور به دلیل خواص بسیار زیاد خرما و به این دلیل که قطب تولید کننده خرما هستند بسیار خرما مصرف می کنند. هر فرد روزانه مقدار زیادی خرما مصرف می کند خرما برای مردم این مناطق نقش آبنبات را دارد و همیشه یرای تجدید قوا خرما مصرف می کنند البته بیشتر خارک را مصرف می کنند.

 

بازار جدید ترین خرما ربی جهرم
عرضه عمده خرما دشتستان

 

حال بیایید به این سوال بپردازیم که خارک چیست؟ خارک نوع یا گونه‌ای از خرما نیست و همه انواع خرما، در مرحله اول رشد، زمانی که خرما کال و نارس است و بافت سفتی دارد و رنگ آن زرد مایل به نارنجی است خارک نام دارند. خارک به دلیل مقدار زیاد تانن طعم گسی داشته و به دلیل میزان قند پایین کم‌کالری است.

 

از اصلی ترین خرما های تولیدی در دشتستان:

قیمت خرده خرما ربی
عرضه عمده خرما دشتستان

به یاد داشته باشید که:

خروج شیره از خرما نشان دهنده ی بالا بودن قند خرما نیست اما شکرک زدن خرما نشان دهنده پایین بودن کیفیت خرماست. بنابراین بهتر است در هنگام خرید خرما دقت لازم را داشته باشید و خرما هایی که له شده و شکرک زده را اصلا خریداری نکنید.