عرضه مستقیم خرمای گنتار بوشهر

خرمای گنتار یکی ار مرغوب ترین انواع خرما در استان بوشهر می باشد و در این مرکز با قیمت های بسیار مناسبی به صورت مستقیم عرضه می شود.
استان بوشهر یکی از خرماخیز ترین مناطق ایران می باشد و با توجه به شرایط جغرافیایی خود هر ساله بهترین انواع خرما را در خود پرورش می دهد. خرما در ایران دارای تنوع بالایی می باشد و از این رو در استان بوشهر نیز شاهد پرورش بهترین ارقام خرما می باشیم.

همه چیز درباره خرمای گنتار

خرمای گنتار یکی از بهترین ارقام خرمای پرورش یافته در استان های بوشهر و خوزستان می باشد و هر ساله در حجم بالایی در کشور تولید می شد. خرمای گنتار از نمونه ارقام خرمای نوع تر در کشور می باشد. این رقم خرما دارای سایزی کوچک می باشد و از این رو از نمونه ارقام خرمای ریز و تر کشور محسوب می شود.
خرمای گنتار در مرحله خارک و رطب نیز مصرف می شود و رنگ آن در این مراحل متمایل به زرد می باشد. خرمای کاملا رسیده گنتار دارای رنگی متمایل به قهوه ای روشن می باشد.
خرمای گنتار با توجه به سایز خود از قیمت های مناسب تری برخوردار می باشد و همواره قیمت پایین تری نسبت به سایر ارقام خرمای بوشهر و خوزستان دارد.
خرمای گنتار علاوه بر مصرف تازه خوری به صورت فرآوری شده نیز مورد مصرف قرار میگیرد و می توان از این محصول برای تهیه انواع شیره، حبه خرما، الکل خرما و رب خرما استفاده نمود.
ناگفته نماند خرمای گنتار با توجه به میزان رطوبتی که در بافت خود دارد از قدرت ماندگاری بالایی برخوردار نمی باشد و شرایط نگهداری آن از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد.