فروشنده خرما کلوته کیلویی ارزان

خرما کلوته کیلویی را در وزن های 2 و 3 کیلویی بسته بندی شده و در کارتن های بزرگ برای مصارف داخلی و خارجی آماده می شود. خرمای کلوته به علت داشتن طعم عالی از پر طرفدارترین خرماهای تولید ایرانی می باشد. فروشنده خرما کلوته کیلویی ارزان با قیمت مناسب این سایت می باشد. برای خرید خرمای کلوته بسته بندی با قیمت مناسب می توان به این سایت مراجعه و نسبت به خرید اقدام نمود.

فروشنده خرما کلوته کیلویی ارزان

زمان کاشت و برداشت خرما کلوته

زمان کاشت و برداشت خرما کلوته خرما کلوته که به خرمای کلیته نیز شهرت دارد یکی از انواع خرماهای برداشت شده در شهر جیرفت می باشد. این خرما دارای رنگ قهوه ای روشن و دارای گوشت زیادی بوده که چسبندگی کمی به هسته دارد. می توان گفت خرمای کلوته یکی از مرغوب ترین خرماهای کشت شده در ایران است که دارای طبعی گرم بوده و برای افراد سرد مزاج مناسب می باشد.
 این نوع خرما دارای رطوبت کم و شهد فراوانی بوده و به راحتی گوشت آن در دهان باز می شود. برای برداشت خرمای کلوته  به درخت نخل آن می بایست بین 7 تا 10 سال اجازه داد تا به بار بنشیند. پس از طی این مدت خرمای کلوته در شهریور ماه برداشت می شود. به علت رطوبت کم این نوع خرما آن را پس از برداشت در دمای 5 درجه نگهداری می کنند تا به دست مصرف کننده برسد. 
زمان کاشت و برداشت خرما کلوته و محل کاشت آن برای داشتن میوه مرغوب خرما از اهمیت خاصی برخوردار می باشد. خرمای کلوته از نوع خرماهای میان رس بوده و یکی از درشت ترین خرماهای تولید شده در ایران می باشد. این نوع خرما شباهت زیادی به خرمای مضافتی داشته و تنها وجه تمایز آن را می توان به روشن تر بودن رنگ آن نسبت داد. 
خرما کلیته به علت داشتن بافتنی مناسب و مزه عالی یکی از خرماهایی است که مناطق حاشیه نشین خلیج فارس از طرفداران آن می باشند.
 قد این خرما 2/5 تا 3/5 سانت بوده و بلند یا کوتاه بودن قد آن به محل کاشت درخت نخل بستگی دارد. خرمای کلوته به صورت خارک به رنگ قرمز و در هنگام رسیده شدن به رنگ قهوه ای تیره درمی آید. 

خرید خرما کلوته کیلویی به قیمت روز

خرید خرما کلوته کیلویی به قیمت روز قیمت خرما کلوته در این سایت به صورت کیلویی به قیمت روز به مشتریان اعلام می شود. خریداران عمده و جزئی خرما کلوته می توانند برای داشتن خریدی مطمئن و آنلاین با قیمت مناسب به این سایت مراجعه و خرید نمایند.لازم به ذکر است شهریورماه که زمان برداشت این نوع خرما می باشد زمان مناسبی برای خرید خرما کلوته به صورت عمده با قیمت مناسب است.