فروشندگان خرما ربی درجه یک ایرانشهر

خرما ربی درجه یک از بهترین ارقام خرمای استان سیستان و بلوچستان می باشد که کمتر نزد مردم شناخته شده است؛ برخی فروشندگان این محصول، آن را به عنوان خرمای نیمه خشک عرضه می کنند؛ چرا که درصد رطوبت نسبتاً پایینی داشته و همین مسئله باعث شده که نگهداری آن بی نیاز از یخچال و سردخانه باشد؛ در نتیجه برای صادرات نیز مناسب به نظر می رسد؛ خرما ربی ایرانشهر، پوستی نازک و طعمی دلچسب دارد.فروشندگان خرما ربی درجه یک ایرانشهر

5 ویژگی خرما ربی درجه یک ایرانشهر

5 ویژگی خرما ربی درجه یک ایرانشهر استان سیستان و بلوچستان در زمره قطب های اصلی خرمای ایران قرار می گیرد؛ در شهرهای مختلف این استان، شاهد تولید ارقام مختلف خرما می باشیم که هر رقم ویژگی ها، مزایا و طعم خاص خود را دارد.

خرما ربی از بهترین و خوشمزه ترین نمونه های خرمای سیستان و بلوچستان است که در برخی شهرهای آن مانند ایرانشهر، سراوان، چابهار، زابل و خاش پرورش می یابد.

بخش قابل توجهی از خرما ربی در شهرستان ایرانشهر تولید می شود؛ به طور کلی این شهر به علت داشتن اقلیم گرم و خشک برای پرورش خرما مناسب است.
در ادامه این مبحث 5 ویژگی مهم خرما ربی درجه یک ایرانشهر را ذکر می کنیم.

ویژگی بارز این خرما، طعم خاص و درصد رطوبت پایین آن است؛ همچنین خرمای ربی، بسته به نوع و محل پرورش آن رنگی بین قرمز تا قرمز متمایل به سیاه دارد؛ پوست این خرما، نازک، شفاف و براق می باشد؛ همچنین گوشت و پوست آن به هم چسبیده است؛ طول عمر بالا، دیگر ویژگی مهم خرما ربی درجه یک به شمار می رود.

فروش خرما ربی صادراتی بسته بندی

فروش خرما ربی صادراتی بسته بندی فروش خرما ربی صادراتی به صورت بسته بندی شده انجام می گیرد؛ شایان ذکر است که خرمای صادراتی، همواره از بهترین ارقام خرما و نمونه های درجه یک انتخاب می شود.
ناگفته نماند که نحوه بسته بندی خرما ربی صادراتی، بسیار مهم بوده و بر کیفیت نهایی آن تاثیر می گذارد؛ از طرفی انجام این کار به نحو صحیح، موجب رعایت بهداشت می گردد؛ خوشبختانه امروزه بسته بندی خرما توسط دستگاه های پیشرفته و بدون دخالت دست انجام می گیرد.

خرما ربی، ارزش غذایی بالایی داشته و در وعده های مختلف غذایی می توان آن را مصرف کرد؛ بدون شک علت اصلی مصرف بالای خرما در میان مردم جهان و رونق صادرات این میوه به فواید آن مربوط می شود.
در ادامه برخی از مهم ترین خواص خرما ربی را بیان می کنیم:

  • درمان کم خونی ناشی از فقر آهن
  • تقویت استخوان ها و دندان ها
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • داشتن خاصیت آنتی اکسیدانی و پیشگیری از سرطان
  • پیشگیری و درمان سرماخوردگی و بیماری های مشابه
  • رفع مشکلات گوارشی
  • کمک به سلامت قلب