فروشندگان پودر هسته خرما ایرانی

فروشندگان هسته خرما را در ایران چگونه می توان شناسایی نمود؟ آیا پودری که از کوبیدن و خرد کردن هسته خرما بدست می آورند، خواصی دارد؟
هسته خرما برای تمام مردم سرزمین ایران، نامی آشنا می باشد که، همه آن را دیده اند، و با آن آشنایی دارند. اما آیا همه می دانند که هسته خرما چه فواید بی نظیری برای حفظ و بهبود سلامتی بدن انسان در تک تک سلول ها و بافت های تشکیل دهنده اش نهفته است.
آیا می دانستید که با استفاده از هسته های خرمایی که درون سطل آشغال منزلتان می ریزید، می توانید زیباتر، و سالم تر شوید. می پرسید چگونه؟ تنها کافی است تا هسته های خرمایی را که پس از خوردن میوه ی لذیذ و پرفایده ی خرما بر جای می ماند، را سوزانده، و با استفاده از خاکستر آن چشم هایتان را سورمه بکشید. مطمئن باشید، این خاکستر معجزه می کند، و علاوه بر زیباتر کردن صورتتان، موجب افزایش رشد مژه ها و نورچشمانتان می گردد.
فکر می کنید، هسته ی چوبین و سفت خرما چه موادی را در خود نهفته است، که شما با چشمانی غیر مسلح به تجهیزات آزمایشگاهی از آن ها بی اطلاع مانده اید. لازم است بدانید که طبق نتایج آنالیز هسته خرما، مقدار هر یک از مواد چربی، خاکستر، رطوبت، کلسیم و انرژی موجود در پودر هسته خرما، از خود هسته خرما کمی بیشتر بوده است.

فروشندگان هسته خرما چه کسانی هستند

برای این که اولین فروشنده ی هر کالایی را بیابید، ابتدا باید متوجه باشید که، چه کسانی آن کالا را تولید کرده اند. در مورد هسته ی خرما، نمی توان هسته های خرمایی را که مردم برای مصرف روزانه ی خویش خریداری کرده اند، جمع آوری نمود، که مطمئنا بسیار غیر بهداشتی هم است. به احتمال زیاد شما کلوچه های خرمایی یا چیپس، سرکه، و الکل خرما را دیده اید. تمام این محصولات، در طی فرآوری، مقداری هسته ی خرما به عنوان ضایعات تولید می کنند. معمولا هسته های خرما را از آن ها می خرند، و با آن پودر هسته خرما را تهیه می کنند.
منبع: بازار خرما ایران