فروشگاه خرده خرما ربی

فروشگاه خرده خرما ربی های درجه یک با ارائه بهترین بسته بندی ها و تمیز ترین خرما های ایرانی آماده عرضه مستقیم محصولات بدون واسطه به دست شما می باشد. خرما ربی ها خرما هایی با نازل ترین قیمت ها هستند که ایران توانسته است آن را در مقیاس بسیار زیاد تولید کند. برای درک بهتر این موضوع به خرما پیارم اشاره می کنیم که بسیار کم یاب است و ایران به تنهایی نمی تواند نیاز کل جهان را تامین کند. اما خرما ربی وسیع ترین باغ های استان سیستان و بلوچستان و استان های اطراف آن را به خود اختصاص داده است به همین دلیل هر خانه ای که مهمان آن بوده باشید همیشه خرما ربی را بر روی سفره هایشان داشته اند.

خرمای ربی یکی از معروف ترین خرماهای استان سیستان و بلوچستان است به همین دلیل در تمام جهان خواستگاه آن را این استان می دانند. در ادامه می توان گفت خرمای ربی محصول چند هزار ساله  این استان و در چندین شهر کشت می شود

ازجمله:

  • چابهار
  • سراوان
  • ایرانشهر
  • زابل
  • خاش

بهترین نوع خرمای ربی از نظر کیفیت در منطقه سراوان کشت می شود چون مرغوبیت بسیار بالایی دارد. متاسفانه  در ایران به دلیل عدم وجود کارگاه های صنعتی و بسته بندی در منطقه بیش ترین محصول تولیدی خرمای ربی را به صورت فله به پاکستان صادر می شود . البته شرکت هایی همچون شرکت ما تا جایی که توانایی داشته باشند این مسئولیت را به عهده می گیرند اما چون مقدار این خرما بسیار زیاد است مجبور به صادرات می شوند.

در آن جا بعد از بسته بندی های ساده و معمولی به بازار های جهانی ارایه می گردد قسمتی از خرمای ربی تولیدی به استان های هم جوار فرستاده می شود تا عملیات بسته بندی و صادرات روی آن انجام شود (ازجمله کرمان ) .

با تشکر از جسن نیت شما.