فروشگاه خرما ربی درجه یک ایرانشهر

خرما یکی از محبوب ترین میوه ها است که از تنوع بالای برخوردار است، بیشتر در مناطق گرمسیری رشد می کنند و به شکل خوشه ای است. خرما در ماه مبارک رمضان از مصرف بالای برخوردار است و پیامبر نیز به مصرف روزانه ای خرما سفارش کرده است. فروشگاه خرما ربی درجه یک ایرانشهر این محصول را که از طرفداران زیادی برخوردار است در بسته بندی های مختلف در کیفیت بالا و قیمت مناسب در این سایت به مشتریان عرضه می کند.

فروشگاه خرما ربی درجه یک ایرانشهر

مشخصات خرما ربی درجه یک ایرانشهر

مشخصات خرما ربی درجه یک ایرانشهر خرمای ربی ایرانشهر از مشهورترین و معروف ترین انواع خرمای های ایران است که از طرفداران زیادی برخوردار است و یکی از ارقام تجاری محسوب می شود. از جمله مشخصات خرمای ربی می توان به نمونه های زیر اشاره کرد.

این خرما دارای ظاهری کشیده و بلندی است. این خرما نسبت به همنوعان خود از گونه های گوشتی و نسبتا بزرگی محسوب می شود. خرمای ربی درجه رطوبت آن نسبت به گونه های دیگر کمتر است و شرایط نگهداری آسانی را دارند. این محصول نیمه خشک است که بهتر است در دمای خنک و خشک نگهداری شود که مدت ها در بیرون از سرد خانه حالت اولیه خود را حفظ می کند و نیاز به نگهداری در سردخانه و یخچال ندارد.

برداشت این خرما از مرداد ماه شروع می شود تا پایان مهر ماه ادامه دارد. این محصول که در اوایل رشد خود به نام رطب خوانده می شود قرمز رنگ است و هنگامی که کامل رسید به رنگ سیاه و قهوه ای در می آید. خرمای ربی دارای ه‍سته ای بسیار کوچکی است که به گوشت این محصول چسبیده است.

این خرما دارای طعم خوشمزه ای است که جزء خرما های زودرس هستند علاوه بر مشخصات ظاهری که گفته شد دارای خاصیت های زیادی هستند از جمله خواص درمانی دارند که برای درمان بعضی از بیماری ها از این میوه استفاده می کنند که بارزترین آنها درمان کم خونی است.

خرید بهترین خرما ربی صادراتی

خرید بهترین خرما ربی صادراتی خرید بهترین خرما ربی صادراتی که از کیفیت بالای برخوردار است، در بسته بندی های شیک و دارای قیمت مناسبی است که در این سایت به تمام مشتریان خود عرضه می شود.

این محصول که از ارقام صادراتی است مورد توجه داخل کشور و خارج از کشور قرار گرفته است. خرمای ربی  مانند خرمای مضافتی بیشترین سطح زیر کشت در ایرانشهر برخوردار است.

شما برای خرید خرما ربی می توانید به صورت  آنلاین در سایت مربوطه سفارش دهید و بدون حضور در خیابان ها و قطع کردند دست افرادی مانند واسطه ها که تاثیر زیادی را در گران کردن این محصول دارند یکی خرید غیر حضوری و راحتی داشته باشید که بدونه لطمه زدن به آرامش خود خریداری کنید.