فروشگاه خرما پیارم صادراتی درجه یک

یکی از اقلام خرما که نزد عموم از محبوبیت خاصی بر خوردار است و توانسته بازارهای جهانی را از آن خود کند “خرما پیارم صادراتی ” است.

فروشگاه خرما پیارم صادراتی درجه یک

درباره خرما پیارم صادراتی چه می دانید؟

درباره خرما پیارم صادراتی چه می دانید؟ بیشترین کشتزار های خرمای پیارم در خطه ی حاجی آباد هرمزگان قرار دارد و بیشتر مردم در آنجا در نخلستان ها مشغول به کار هستند . جالب است بدانید خرما کاران حاجی آبادی  با وجود داشتن آب شور کشاورزی چنین نعمت شیرین الهی را تقدیم بازار می کنند. 

تولیدکنندگان خرما مدعی هستند که در بین اقلام خرما ، خرما پیارم اصل طعم و مزه ی ویژه ای دارد که این خرما را از باقی هم نوعان خود، منحصر به فرد می کند. البته طرفداران جهانی این خرما نیز گواه این اصل می باشد .

 خرمای پیارم دارای قند طبیعی فروکتوز می باشد و می توان از پروتئین ،کلسیم و ویتامین های فراوان آن بهره برد . 

علاوه بر این به خاطر دارا بودن آنتی اکسیدان فراوان آن خطر ابتلا به انواع سرطان ها را کاهش میدهد.

خرما برای افراد کم خون یک مکمل غذایی سرشار از آهن است .

کافیست یک بار ازین خرمای خوش طعم ،برای نوشیدن چای استفاده کنید تا وسیله ای شود برای کنار گذاشتن همیشگی قندهای مضر مصرفی ، طعم خرمای پیارم به قدری لذیذ است که با گذاشتن یکی در دهان و نوش جان کردن آن وسوسه ی برداشتن خرمای دیگر را در سر می پرورانی .

لازم به ذکر است افراد دیابتی نیز به خاطر قند طبیعی این محصول دیگر نگران  نمی باشند .

خرمای پیارم به صورت نیمه خشک به بازار عرضه می شود که به علت خشک بودن آن تولیدکنندگان شرایط نگهداری آسان تری را پیش رو دارند .

از اوایل شهریور تا پایان آبان ماه کشاورزان حاجی آباد به برداشت محصول خود خرمای پیارم مشغول هستند و در سال بیش از ۱۰ هزار تن خرمای پیارم از نخلستان های آنها برداشت می شود.

کیفیت بالای این محصول و محبوبیت جهانی آن هر ساله سود زیادی را عاید تاجران خرمای پیارم می کند. 

قیمت انواع خرما پیارم اصل بسته بندی

قیمت انواع خرما پیارم اصل بسته بندی قیمت خرما پیارم در مقایسه با سایر اقلام خرما گران تر است که دلیل این امر دارا بودن خواص بیشتر این خرما از سایر ارقام خرما و اینکه بیشترین حجم صادرات خرمای ایران را شامل می شود و همچنین خرمای پیارم صادراتی تمامی استاندارد ها و مجوز های بین المللی را رعایت می کند .

خرما پیارم در بسته های متنوع با وزن های مختلف به بازارهای جهانی عرضه می شود ‌. حدود ۶۰ درصد از حجم تولیدی نخلستان های خرمای حاجی آباد صادر می شود و ۴۰ درصد باقی مانده در داخل استان هرمزگان به مصرف می رسد .