فروشگاه عرضه انواع خرما پیارم

خرماها انواع بسیار زیادی دارند که هر کدام خاصیت بخصوصی دارند و قیمت هایشان با یک دیگر فرق دارد یکی از انواع این خرماها،خرما پیارم است که شاید به دلیل گران بودن بارها و بارها نام آن را شنیده باشید این خرما یکی از پرطرفدارترین و گران ترین خرماهای در سطح جهان می باشد محصول استان هرمزگان است که در شهرستان حاجی آباد این استان بیشتر کشت می شود این خرما بسیار کم یاب است و به دلیل قند بسیار کمی که دارد برای بیماران دیابتی توصیه می شود. خرما پیارم با عروس خرماهای ایران شناخته می شود و محصولی بازار پسند در داخل و خارج استان است این خرما سرشار پروتئین، کلسیم، پتاسیم، ویتامین و مواد معدنی است این خرما تاکنون توانسته است بازارهای جهانی و تجاری زیادی را به خود جلب نماید. رنگ این خرما به شکل قهوه ای تیره است. زمان برداشت این خرما از اوایل شهریور ماه آغاز می شود و تا پایان آبان ماه ادامه دارد.

خواص خرما پیارم

  • این محصول سرشار از موادمعدنی و مواد قندی می باشد
  • به دلیل داشتن فروکتوز موجود در آن هضم این خرما بسیار راحت است
  • ۱۰۰ گرم از این خرما به طور تقریبی دارای ۱۴ میلی گرم ویتامین c می باشد

به هیچ عنوان نگران خراب شدن و فاسد شدن این محصول نباشید چون تا یک سال می توانید این محصول را داخل یخچال نگه دارید این میوه گرانترین خرما در ایران است طبع و خوی این خرما گرم است وبه بیماری های اسهال و یبوست کمک می کند و اسید معده را خنثی می کند و درد دل را برطرف می کند.
نمایندگی ما با تجارت آنلاین و سابقه چندین سال در ارائه این محصول در خدمت مشتریان می باشد و آن را به سراسر ایران ارسال می کنیم به محض سفارشات شما در اسرع وقت همان محصول را دریافت می کنید