فروشگاه عرضه بهترین خرما ربی

فروشگاه عرضه بهترین خرما ربی درجه یک آغاز به فعالیت کرده است. خرما ربی محصول استان سیستان و بلوچستان است یکی از پرطرفدار ترین‌ انواع خرماها است به همین دلیل گاهی اوقات نصف این خرما پیش فروش می شود و یکی از با کیفیت ترین و مرغوب ترین خرماها است جزو خرماهایی که رطوبت مطلوب دارد و نیمه خشک و تر می باشد.خرما ربی یکی از مهم ترین خرماهای کشور است که خواص متنوعی دارد این خرما از خرماهای گوشتی و نسبتا بزرگ به حساب می آید این خرما در شهرستان های زابل و ایرانشهر تولید می شوند ، ظاهری کشیده و بلند دارد شرایط نگهداری آن در دمای خنک می باشد زمان برداشت این خرما اواسط شهریور است که گاها به تاخیر هم انداخته می شود.

خرماها انواع گوناگونی دارند

  • خرما خاصویی
  • خرما شکر
  • خرما گنطار
  • خرما زاهدی
  • خرما پیارم و…

هر کدام از این خرماها دارای ویژگی های گوناگونی هستند و نقاط مشترک و متضادی هم دارند. قیمت هر کدام از این خرماها با یکدیگر فرق دارد خرما ربی به رنگ مشکی دیده می شود و بعضی وقت ها به رنگ قهوه ای تیره هم تمایل دارد و به دلیل بافت خوب و مناسبی که دارد بسیار راحت قابل شستشو است و در دنیا خرما ربی را با خرما پاکستانی می شناسند و این نام به دلیل این است که این خرما در بازارهای جهانی توسط پاکستانی ها فروخته می شود . با مصرف روزانه ۲ الی ۵ عدد خرما ربی از بالا بردن فشار خون خود جلوگیری کنید این خرما سرشار از پتاسیم است و این پتاسیم برای درمان اسهال بسیار مفید بوده است خرما ربی استرس را کاهش می دهد و از انواع لخته ها جلوگیری می کند.

برند ما با عرضه مستقیم این محصول بهترین و باکیفیت ترین خرماها رادر دسترس خریداران قرار می دهد ارسال به سراسر ایران است و بهترین خرما ها را دربسته بندی های متنوع به شما معرفی می کنیم.