فروشگاه عرضه بهترین خرما شاهانی

فروشگاه عرضه بهترین خرما شاهانی های درجه یک با خدماتی فوق العاده از جمله تخفیف ها و قیمت هایی باور نکردنی و ارسال به درب منزل آغاز به فعالیت و فروش محصولاتش کرده است . خرما شاهانی ها خرما هایی ناب مختص به استان فارس می باشند که خصوصا در داخل کشور فوق العاده پر طرفدار است این موضوع را پس از آمار گرفتن از میزان مشتریان آن در داخل و خارج کشور فهمیدیم پس اگر شما هم مشتریان ایرانی ما هستید هر چه سریع تر با همکاران ما تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید چرا که ما هم بیش تر از شما مایل به این موضوع هستیم که سفارش هایتان را در اسرع وقت ارسال کنیم.

خرما شاهانی ها خرما هایی درجه یک هستند که از ارزش غذایی بسیار بالایی هم برخوردار اند . خرما شاهانی بیش ترین میزان تولید را به استان فارس و شهرستان جهرم تعلق می دهد چون که بیش از ۹۵ درصد خرمای شاهانی ایران در این منطقه تولید می شود. این رقم خرما از انواع خرما های نرم و لطیف است که بر حسب سلیقه مشتریان بازار  نهایی به صورت خشک نیز برداشت می‌شود.

تنها هدف برند ما و تنها اولویت همکارانمان

  • جلب رضایت مشتریان و ارسال خرما هایی بسیار با کیفیت

خرما برای بیماری های مختلفی  مانند مشکلات دستگاه گوارش و یبوست بسیار مفید می باشد همچنین از دیگر خواص خرما شاهانی به تقویت حافظه کوتاه مدت انسان نیز اشاره می شود زیرا دارای ویتامینی چون B6 می باشد همچنین  به دلیل این که دارای قند طبیعی می باشد از آن برای تامین نیاز بدن به قند استفاده می شود. بسیاری از مردم هنگام استفاده از چایی یا دمنوش های متنوع به جای قند از خرما که دارای طعم شیرین و لذیذی می باشد نیز استفاده می کنند.

با تشکر از همراهان همیشگی و مشتریان پایه ثابتمان و همچنین تشکر از مشتریان تازه وارد ما.