فروشگاه عرضه جدیدترین خرما ربی

فروشگاه عرضه جدیدترین خرما ربی هم اکنون در خدمت شماست. خرماها انواع بسیار زیادی دارند و هرکدام طعم و لذت خاصی دارند و در مناطق مختلف کشور تولید می شوند
خرما ربی از خرما های خوشمزه و لذیذ است و در مناطق سیستان و بلوچستان تولید می شود جزو خرماهای نیمه خشک و تر است که رطوبت مطلوب دارد یکی از خاصیت های خرما ربی ، ماندگاری و دوام بالا در زمان طولانی تا یک سال بدون سرخانه است این خرما طرفداران بسیار زیادی دارد به همین دلیل بعضی وقت ها نصف این خرما پیش فروش می شود شرایط نگهداری این خرما در منزل در جای خشک و خنک و دور از آفتاب شدید باشد .

این خرما دارای

شکر طبیعی و قند فروکتوز و لاکتوز است ولی هیچ گونه مشکلی برای کسانی که قند خون دارند به وجود نمی آورد به دلیل فیبر موجود درآن برای بیماران دیابتی قابل هضم تر است. رنگ این خرما قهوه ای تیره و متمایل به سیاه است و پوستی نازک دارد که به دلیل این ویژگی ها طرفداران زیادی دارد. خرما ربی دارای دو نوع است نوع اول آن دارای ظاهری بلند و کشیده و هسته کوچکی دارد بنابراین از خوردن آن سیر نمی شوید و نوع دوم آن را بی نام دارد که کوچک تر است و رنگ آن قرمز تیره است ولی طعم و لذت خوشمزه ای دارد.

این خرما همراه با خرما مضافتی به زودرس ترین خرماها مشهورند به دلیل رطوبت پایین در بحث صادرات در اولویت قرار گرفته است . محصول خرما ربی به صورت فله به پاکستان صادر می شود و برای استحکام استخوان ها و رفع کمخونی بسیار موثر هستند.
نمایندگی ما با عرضه مستقیم این محصول در خدمت مشتریان گرامی می باشد و قیمت پایین و بسته بندی های تمیز را جزو سر لوحه کارمان قرار داده ایم پس با خرید این محصول از خرما تجربه ای نو را به دست آورید.