فروشگاه عرضه خرما پیارم

فروشگاه عرضه خرما پیارم درجه یک با تضمین کیفیت محصول و همچنین طعم لذیذ آن آغاز به فروش اینترنتی محصولاتش کرده است. خرما پیارم عروس خرما های ایرانی توانسته است جایگاه بسیار بالایی را در مقایسه با دیگر خرما ها در میان مردم داخل و خارج کشور برای خود تعیین کرده است . همچنین به دلیل ارزش غذایی بسیار بالا و قند کم موجود در آن توانسته است جایگزین خوبی برای بیماران دیابتی در مصرف قند های مضر باشد. البته بر همه مردم لازم است تا به مصرف سر خود قند ها و مواد خوراکی مضر پایان داده و میوه هایی همچون خرما را به جای آن ها قرار دهند از این رو چرخه سلامتی تمام مردم ادامه دار خواهد شد.

خرما پیارم یک خرمای نیمه خشک با بافتی لطیف و ارزش غذایی بسیار بالایی می باشد جالب این جاست که خرما ها جدا از خواصی که در خود دارند به عنوان درمان و دارو نیز استفاده می شوند. خرما پیارم ها در منطقه محدودی از استان هرمزگان کشت و پرورش می یابند .این خرما در تمام جهان مخصوصا در ایران بسیار شناخته شده می باشد.

پیارم عروس خرما های ایرانی حاوی حجم مطلوبی از فیبر است. سیستم دستگاه گوارش بدن به فیبر بالا نیاز دارد چون برای انجام فعالیت‌ های خود به بهترین شیوه مجبور به دریافت آن است. فیبری که به واسطه مصرف روزانه خرما وارد بدن می‌ شود و از اسهال و تنبلی روده ها ،یبوست و… پیش گیری کرده و فعالیت‌ های روده را بالا می برد. بر اساس آخرین تحقیقات علمی اعلام شده است از جانب کارشناسان ، ثابت شده است که افرادی که روزانه و به صورت منظم خرما را مصرف می‌ کنند، نسبت به مردم معمولی سیستم هضم و گوارش بسیار فعال تر و بهتری دارند.

سروتونین

  • سروتونین تنظیم و متعادل شدن حالت‌های روحی کمک می‌کند.