فروشگاه عرضه خرما کلوته اصل جیرفت

فروشگاه عرضه خرما کلوته اصل جیرفت درفعالیت خود را در سایت خرما ایران شروع کرده است و شما می توانید بهترین و خوش طعم ترین خرما های ایرانی را با قیمت بسیار مناسب از این فروشگاه خریداری نمایید. محصول اصلی این فروشگاه خرمای کلوته جیرفت می باشد. که یکی از محبوب ترین خرما های ایرانی  می باشد و در ادامه به طور کامل آن را معرفی می نماییم.

فروشگاه عرضه خرما کلوته

خرمای کلوته جیرفت

خرمای کلوته یکی ارقام نیمه خشک می باشد . این میوه خوش طعم نیمه گوشتی است و بافت ان نرم و لطیف است و شیرینی ملایمی نیز دارد. این میوه دارای اندازه متوسط بوده و پوست آن به رنگ قهوه ای ملایم است.پوست خرمای کلوته زیاد صاف نیست اما براقیت خاصی دارد .این رقم نیز مانند دیگر ارقام خرما دارای خواص بسیارزیادی می باشد.

مصرف خرما توسط تمام پزشکان تغذیه توصیه می شود. این میوه دارای قند های گیاهی بسیار مناسبی است که باعث تامین انرژی در طول روز می شود. قند های موجود در خرما به راحتی توسط بدن تجزیه و سوزانده می شود و هیچ گونه خطری برای افراد مبتلا به دیابت ندارد.حتی می تواند بهترین جایگزین برای قند و شیرینی های مصنوعی دیگر باشد.این میوه سرشار از آهن می باشد که به سلامتی خون کمک می کند  و باعث راحت تر شدن کار خون درانتقال اکسیژن می شود.

فروشگاه عرضه خرما کلوته اصل جیرفت

شما می توانید جهت خرید از فروشگاه عرضه خرما کلوته اصل جیرفت با مشاوران خوی سایت ما تماس بگیرید و اطلاعت لازم در این زمینه را کسب نمایید.

فروشگاه عرضه خرما کلوته

ما در سایت خرما ایران انواع ارقام خوش طعم و با کیفیت ایرانی را با قیمت بسیار مناسب عرضه می نماییم. شما می توانید از دیگر ارقام موجود در سایت ما دیدن نمایید.

 

لطفا جهت نمایش اطلاعات هر کدام از خرما ها بر روی نام آن ها کلیک نمایید.