فروش ارزان خرمای حلاوی مرغوب ایرانی

فروش ارزان انواع خرما مانند حلاوی که از تولیدات ایرانی محسوب می شود و بسیار مطلوب و مرغوب می باشد در نمایندگی ها و مراکز معتبر انجام می گیرد.
برداشت خرما در کشور عزیزمان ایران همه ساله در حجم انبوهی انجام می گیرد. انواع بسیار زیادی خرما در ایران برداشت می شود همین امر باعث پیشرفت کشور در زمینه صادرات خرما به کشورهای اورپا و آسیا شده است. تنوع بالا، کیفیت فوق العاده، قیمت مناسب و خیلی از دلایل دیگر از عوامل مهم در زمینه صادرات خرما به خارج از کشور می باشد. اما خرمای حلاوی در دسته خرماهای نرم قرار دارد.

خرمای حلاوی

خرمای حلاوی از خرماهای نرم به شمار می رود. کاشت این رقم خرما بیشتر در خوزستان رواج دارد و نسبت به رطوبت مقاوم و در اثر باران به آن خسارت ایجاد نمی شود.
خرمای حلاوی در اواخر مرحله رسیدن چروک می خورد و میوه آن کوچک و جزء زودرس ترین ارقام خرما است. از نظر میزان اهمیت متوسط بوده و رنگ دانه ی آن قهوه ای طلایی شفاف و شکل میوه، دوکی و ته آن گرد است. رنگ خارک آن زرد کهربایی است و یکی از ارقام مهم صادراتی در عراق به شمار می رود.

فروش ارزان خرما

خرما در ایران به دلیل حجم انبوه تولید از قیمت مناسب تری برخوردار است. البته میزان علاقه مردم به رطب نسبت به خرما بسیار بیشتر است. زیرا رطب یک میوه نوبرانه است که طعم آن با مزاج ما ایرانی ها سازگار تر می باشد. فروش ارزان خرما در نمایندگی ها و سایت های اینترنتی معتبر میسر است.
منبع: بازار خرما ایران