فروش بهترین انواع خرمای سراوان

به اطلاع خریداران عزیز می رسانیم در این مرکز مرغوب ترین انواع خرمای شهرستان سراوان با بالاترین قیمت و کیفیت آماده فروش به سراسر کشور می باشد.
شهرستان سراوان به عنوان یکی از شهرستان های مرزی ایران هرساله مرغوب ترین انواع خرمای ایرانی را در خود پرورش می دهد.
سراوان دارای آب و هوایی گرم و خشک می باشد و محصول خرمای این منطقه از تنوع بالایی برخوردار می باشد.

بهترین انواع خرمای سراوان

آیا با مرغوبترین و بهترین انواع خرمای سراوان آشنا هستید؟
۱٫ خرمای مضافتی سراوان
خرمای مضافتی یکی از مرغوب ترین انواع خرما پرورش یافته در این شهرستان می باشد. خرمای مضافتی از نمونه ارقام خرمای نوع تر در ایران می باشد که به صورت رطب نیز مصرف می شود. این رقم خرما دارای بافتی نرم و مرطوب می باشد. یکی از مشخصه های خرمای مضافتی در شهرستان سراوان سایز درشت این میوه می باشد و به عنوان خرمای درجه یک به سراسر کشور ارسال می شود.
۲٫ خرمای ربی سراوان
خرمای ربی یکی از نمونه ارقام خرمای نیمه خشک در کشور می باشد. این رقم خرما را می توان خرمای بومی در استان سیستان و بلوچستان دانست. خرمای ربی از مرغوب ترین انواع خرما در کشور پاکستان می باشد و در جهان به عنوان خرمای پاکستانی شهرت دارد. از ویژگی های خرمای ربی می توان به ظاهر کشیده و رنگ مشکی و براق این خرما اشاره نمود.
شهرستان سراوان از پتانسیل های بالایی جهت کشت و پرورش انواع خرما و رطببرخوردار می باشد و با نگاه ویژه به انواع خرمای پرورش یافته در این منطقه علاوه بر ارزآوری می توان اشتغال زایی مناسبی را برای جوانان این منطقه ایجاد نمود.
منبع: بازار خرما ایران