فروش خرمای هلیلی

همانطور که می دانید خرما دارای طبعی گرم است و بیشتر در مناطق گرمسیر و جنوبی ایران کشت می گردد. خرماهایی که در اهواز به عمل می آید بسیار مرغوب است و دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد. به دلیل خواص بی نظیر خرما و فواید آن برای بدن انسان، خرید آن از سوی مردم روز به روز افزایش پیدا کرده است؛ در نتیجه بازار فروش انواع خرمای اهواز نیز بسیار پر رونق است.

آیا می دانید خرید و فروش خرمای هلیلی به چه صورت انجام میگیرد؟ شما می توانید در این مرکز مرغوب ترین انواع خرما را با قیمت های روز خریداری نمایید.
ایران دارای اقلیم و شرایط جغرافیایی متفاوتی می باشد و در مناطق مختلف کشور شاهد آب و هوایی متفاوت می باشیم. خرما میوه ای گرمسیری می باشد و در نقاطی که دارای آب و هوایی گرم و خشک می باشن بالاترین ثمردهی و باردهی را دارند.
در مناطق جنوبی ایران خرما یکی از مهمترین محصولات کشاورزی به شمار می آید و در اشتغال زایی و اقتصاد خانواده های جنوبی نقش مهمی را ایفا می کند.
میوه خرما دارای تنوع بالایی می باشد و هر کدام از انواع خرما با توجه به میزان مرغوبیت خود دارای طرفدارانی می باشد.
منوجان یکی از شهرهای استان کرمان می باشد و در ۴۰۰ کیلومتری جنوب غربی کرمان واقع شده است. در این منطقه خرما یکی از مهمترین محصولات کشاورزی می باشد و خرمای هلیلی یکی از ارقام خرمای پرورش یافته در این استان می باشد.

ویژگی های خرمای هلیلی

خرمای هلیلی یکی از انواع خرمای نوع تر به شمار می آید و یکی از دیررس ترین ارقام خرمای ایرانی به شمار می آید. برداشت میوه هلیلی معمولا در فصل پاییز و اواخر مهرماه صورت میگیرد. این رقم خرما دارای رنگی زرد می باشد و در مرحله خارک و رطب نیز قابل مصرف می باشد.
خرمای هلیلی از ارزش غذایی بالایی برخوردار می باشد و می تواند به عنوان غذایی کامل در رژیم غذایی روزانه ما قرار بگیرد. خرمای هلیلی سرشار از آهن می باشد و می تواند به عنوان بهترین جایگزین قند و شکر مصرف شود.
منبع: بازار خرما ایران