فروش خرما ربی بم به قیمت استثنایی

خرما قصب از معروف ترین خرما های ایران به شمار می رود. رنگ این خرما قهوه ای تیر متمایل به سیاه می باشد. خارک این خرما قرمز رنگ و رنگ رطب آن متمایل به سبز است. پوست خرما ربی نازک است و به نسبت خرما مضافتی رنگ روشن تری دارد. دارا بودن شیره زیاد، هسته کوچک و رطوبت کم از دیگر خواص این خرما به شمار می رود. این مجموعه خرما ربی را با قیمت استثنایی به فروش می رساند. فروش خرما ربی بم به قیمت استثنایی

خواص شگفت انگیز خرما ربی بم

خواص شگفت انگیز خرما ربی بمسس خرما از جمله ارقام زود رس خرما در کشور به شمار می رود. این خرما از نظر ارزش غذایی بسیار غنی می باشد. با وجود داشتن قند های طبیعی اعم از فروکتوز و لاکتوز با مصرف این خرما قند مورد نیاز بدن تامین می گردد.
از آن جایی که قند این محصول طبیعی است استفاده آن برای افراد دیابتی بلامانع است. در صورتی که این خرما همراه با غذا مصرف شود منجر به هضم بهتر غذا در دستگاه گوارش می گردد. همچنین کارکرد روده را تقویت کرده و کم خونی را برطرف می نماید. علاوه بر این موارد از سرطان دستگاه گوارش نیز پیشگیری می نماید.
به ازای هر صد گرم خرمای ربی 300 درصد کالری، 70 درصد کربوهیدرات و 6 درصد چربی به بدن می رسد. مواد مغذی موجود در این خرما شامل عناصری همچون کلسیم، منیزیم و پتاسیم، پروتئین، ویتامین های همچون ویتامین سی، ویتامین بی و ویتامین آ می باشد.
علاوه بر گوشت این خرما، هسته آن نیز کاربردی است، به نحوی که از آن در صنعت صابون سازی و صنعت آرایشی و بهداشتی استفاده می گردد، این مورد به دلیل غنی بودن هسته خرمای ربی ار آنتی اکسیدان است.

خرید خرما ربی بم با قیمت ارزان

خرید خرما ربی بم با قیمت ارزان به دلیل داشتن خواص و ارزش غذایی موجود در خرما ربی بم و همچنین دارا بودن شیره زیاد و سایر خصوصیات خوب دیگر، این محصول بسیار پرطرفدار می باشد. این محصول علاوه بر فروش بالایی که در کشور دارد، جزء محصولات صادراتی به سایر کشور ها نیز است.
خرید خرما ربی همه ساله از زمان برداشت این محصول از تولید کنندگان آغاز می گردد. این مجموعه نیز به طور مستقیم با تولید کنندگان خرما ربی در ارتباط هستند و این محصول را به طور مستقیم و بدون واسطه از آن ها تهیه می نمایند.
متقاضیانی که قصد خرید خرما ربی ارزان دارند می توانند به صورت عمده خرید آن را از این مجموعه درخواست کنند. برای این منظور تنها کافیست با استفاده از راه های ارتباطی موجود در سایت با همکاران ما تماس گرفته و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.