فروش خرما مضافتی صادراتی بوشهر

مانند بسیاری از محصولات، فروش خرما مضافتی بوشهر صادراتی در انواع مختلف بسته بندی شده با وزن های متفاوت و کیلویی به دو روش اینترنتی و حضوری صورت می گیرد. در عرضه اینترنتی مشتریان می ‌توانند بدون هدر رفتن انرژی و اتلاف وقت، با کاهش در هزینه رفت و آمد، محصول دلخواه را تهیه و خریداری نمایند.

فروش خرما مضافتی صادراتی بوشهر

4 مشخصه اصلی خرما مضافتی بوشهر

4 مشخصه اصلی خرما مضافتی بوشهر خرمای مضافتی بوشهر یکی از بهترین انواع محصولات تولید شده خوراکی می باشد که دارای طرفداران بسیار بی شماری است. ظاهر این محصول دارای مشخصه های فراوانی است که می توان به راحتی آن را از انواع دیگر تشخیص داد. بازار فروش این نوع از خرما به علت کیفیت مطلوبی که دارد روز به روز رو به افزایش است و سیر صعودی را طی می کند.

  1. اندازه نوع مضافتی خرما نسبت به دیگر انواع دیگر این محصول، درشت تر می باشد.
  2. رنگ پوست خرما مضافتی نسبت به سایر خرماها تیره تر است. تیرگی آن سبب می‌شود تا به راحتی بتوان آن را از بقیه خرما ها تشخیص داد.
  3. از دیگر مشخصه های اصلی این محصول اندازه هسته آن می باشد. نسبت به انواع دیگر محصولات، هسته آن درشت تر می باشد.
  4. از مشخصات بارز این محصول مغذی، یک دست بودن اندازه آن می باشد که نشان از کیفیت بالای آن دارد.

قیمت انواع خرما مضافتی درجه یک

قیمت انواع خرما مضافتی درجه یک قیمت خرما مضافتی درجه یک در انواع مختلف با توجه به شرایط اقتصادی کنونی به طور کاملاً دقیق و مشخص امکان پذیر نمی باشد. عوامل بسیار زیادی بر قیمت خرما مضافتی تاثیر گذار هستند که از جمله عوامل موثر بر نرخ آنها می ‌توان به سطح کیفی، بسته ‌بندی بودن یا عدم بسته ‌بندی، نوع و جنس بسته‌ بندی، هزینه تولید و… اشاره کرد.

هنگامی که محصول در بسته بندی قرار می گیرد قیمتی که برای آن توسط فروشنده ارائه می ‌شود نسبت به نوع فله‌ای بالاتر است. حال ممکن است این سوال برای شما عزیزان پیش بیاید که علت بالا بودن قیمت محصول به صورت بسته بندی شده چیست؟ پاسخ این است مکانیزم بسته بندی هزینه ‌بر است در نتیجه بر قیمت نهایی آن تأثیر می ‌گذارد.

هنگامی که خرما مضافتی به صورت عمده تهیه شود، قیمت آن نسبت به خرید این محصول با همین کیفیت به صورت جزئی، مناسب و مقرون به صرفه تر است. به همین علت توصیه می شود اگر قصد خرید نوع مضافتی خرما با قیمت مناسب و مقرون به صرفه را دارید، بهترین راه این است آن را به صورت عمده تهیه کنید.

لازم به ذکر است، خرید کلی این محصول همانند سایر محصولات به صورت عمده، برای خریداران دارای صرفه اقتصادی بسیار خوبی می باشد و از گردش اقتصادی بسیار بالایی برخوردار است.