فروش خرما مضافتی 800 گرمی دو ردیفه

خرما مضافتی 800 گرمی یک محصول فوق العاده با کیفیت و خوش طعم است که در بسته بندی های مناسب به صورت بهداشتی عرضه می شود و بسیار مورد پسند مصرف کنندگان می باشد و از فروش بالایی در بازار های سراسر کشور برخوردار می باشد. فروش خرما مضافتی 800 گرمی دو ردیفه به صورت عمده و با قیمت ارزان و شگفت انگیز از طریق این سایت انجام می گیرد و خرید این محصول برای تمامی خریداران عمده انجام پذیر است. 

فروش خرما مضافتی 800 گرمی دو ردیفه

مشخصات خرما مضافتی 800 گرمی دو ردیفه

مشخصات خرما مضافتی 800 گرمی دو ردیفه

خرما مضافتی 800 گرمی دو ردیفه شامل دو ردیف خرما می باشد که هر کدام شامل 25 عدد می باشد و جمعاً در هر بسته 50 عدد خرما موجود است.

این محصول به رنگ قهوه ای تیره و ظاهر گوشت دار است که بسیار نرم و خوش طعم می باشد.

این محصول دارای پوست خشک است که به راحتی جدا می شود و بافتی نرم و منحصر به فرد دارد که آن را از سایر محصولات متمایز می سازد.

 رطب مضافتی در بین مصرف کنندگان بسیار محبوب است زیرا دارای طعم شیرین و دلچسب می باشد و علاوه بر این دارای ارزش غذایی بالایی می باشد.

خرید ارزان خرما مضافتی در بازار ایران

خرید ارزان خرما مضافتی در بازار ایران خرید ارزان خرما مضافتی در بازار ایران با قیمت بسیار مناسب انجام می گیرد و خریداران عمده می توانند  این محصول را با قیمت ارزانتر خریداری نمایند.

خریداران عمده بسیاری با توجه به بازار پر رونق این محصول به دنبال خرید ارزان و با کیفیت آن هستند و خرید بدون واسطه از جمله بهترین روش های خرید عمده این محصول می باشد.

بیش از هفتاد نوع رطب تولید می شود  و خرما مضافتی ایران در بین آنها بسیار پرطرفدار می باشد و نه تنها در بین مصرف کنندگان بلکه در بین مصرف کنندگان خارجی نیز بسیار پرطرفدار است.

این محصول را خریداران می توانند به صورت عمده و با حذف واسطه گران متعدد از طریق این سایت سفارش و خریداری نمایند.

خرید خرما مضافتی با قیمت ویژه و استثنایی با حذف واسطه گران انجام پذیر است و خریداران عمده در شهرهای مختلف کشور می توانند این محصول را سفارش دهند تا در کمترین زمان و با هزینه مناسب برای آنها ارسال گردد.

شما می توانید هم اکنون به راحتی قیمت روز این محصول را استعلام نمایید و ضمن بازدید از محصولات در صورت تمایل آن را به صورت عمده سفارش و خریداری نمایید.

تمامی محصولات به صورت تازه و دارای کیفیت درجه یک می باشند و خریداران عمده می توانند پس از بررسی های لازم در صورت تمایل این محصول را سفارش و خریداری نمایند.