فروش خرما پیارم خوزستان با بهترین بسته بندی

قیمت فروش خرما پیارم خوزستان با بهترین بسته بندی صادراتی را از کجا بدست آوریم؟ چه راه هایی برای خرید خرما پیارم خوزستان وجود دارد؟ خصوصیات بارز خرما پیارم چیست؟ در این مقاله سعی داریم اطلاعات مفیدی در این مورد به شما ارائه کنیم.

فروش خرما پیارم خوزستان با بهترین بسته بندی

خصوصیات خرما پیارم خوزستان چیست؟

خصوصیات خرما پیارم خوزستان چیست؟ خرما یکی از محصولات تولیدی و صادراتی کشور محسوب می شود و در کنار پسته و سایر خشکبار، نقش مهمی در صادرات ایفا می کند.

خرما از دیرباز تا بحال به عنوان بمب انرژی معرفی می شده است و از نظر متخصصان و کارشناسان تغذیه، مصرف آن برای همه افراد مفید است.

خرما به دلیل ارزش غذایی بالایی که دارد، حاوی مقادیر بالایی ویتامین و املاح معدنی است که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ویتامین هایی همچون B 12، C، D
  • مواد معدنی مانند کلسیم، پتاسیم
  • قند
  • فیبر
  • پروتئین

لازم است یادآور شویم که قند موجود در خرما از نوع فروکتوز بوده و به عنوان قندهای مجاز شناخته می شود.

بنابراین در بدن به خوبی جذب شده و می تواند گزینه مناسبی برای رژیم غذایی افراد مبتلا به دیابت باشد.

در جنوب کشور، نمونه های متنوعی از خرما کشت می شود که هر یک دارای خصوصیات منحصر به فردی هستند.

از این میان خرما پیارم خوزستان به عنوان گرانترین خرمای ایران شناخته می شود که در گروه خرماهای نیمه خشک دسته بندی می گردد.

پوست خرمای پیارم نازک بوده و رنگ آن شکلاتی است و به همین دلیل به خرمای شکلاتی نیز معروف است.

خرمای صادراتی پیارم را می توان به مدت طولانی نگهداری کرد و به همین دلیل این خرما طرفداران بسیاری در بازارهای داخلی و خارجی به خود اختصاص داده است.

خرمای صادراتی پیارم دارای ظاهری زیبا و طعم بسیار مطلوبی بوده و به همین دلیل محبوبیت زیادی دارد.

زمان برداشت این خرما در اواخر شهریورماه است و نوع درجه یک آن در شهرستان حاجی آباد تولید می شود.

خرید بهترین انواع خرما پیارم خوزستان

خرید بهترین انواع خرما پیارم خوزستان انواع خرما پیارم در شهرهای مختلف استان خوزستان کشت و برداشت می شود که بعد از بسته بندی های مختلف، روانه بازارهای داخلی و خارجی می گردد.

امکان خرید این محصول به صورت غیر حضوری از طریق مراکز فروش آنلاین، فراهم شده است.

بسیاری از این مراکز به صورت مستقیم با کشاورزان در ارتباطند و به همین دلیل، قیمت های ارائه شده از سوی آنها بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

قیمت خرما پیارم با توجه به کیفیت و وزن بسته بندی آن متفاوت است و شما می توانید با توجه به نیاز خود، بهترین نوع آن را سفارش دهید.

همچنین شرایط ویژه ای برای خریداران عمده در این مراکز در نظر گرفته شده است که سودآوری آن ها را افزایش داده و دسترسی آسان و سریعی را برای آن ها فراهم می کند.