فروش خرما پیارم نیمه خشک عمده

یکی از اولین درختانی که به دست انسان بر روی زمین کاشته شده است و میوه های بسیار خوشمزه ای دارد خرما است که نام آن  بارها در قرآن  آمده است و همچنین اهل بیت و معصومین احادیث و روایات و توصیه های بسیاری به خوردن آن کرده اند.

خرما تنوع بسیار زیادی دارد که به رطب و نیمه خشک و خشک تقسیم می شود یکی از مرغوب ترین خرماهای کشور را میتوان خرما پیارم نیمه خشک نامید که خواص بسیار زیادی برای بدن دارد.

فروش خرما پیارم نیمه خشک عمده

فواید اصلی خرما پیارم نیمه خشک

فواید اصلی خرما پیارم نیمه خشک خرمای پیارم یکی از گونه های خرما است که ابتدا در شهرستان حاجی آباد استان هرمزگان در دامنه کوه ها رشد میکرد که خرمای آن بسیار با کیفیت و ارگانیک بود و هیچگونه مواد شیمیایی و کودی در رشد آن به کار برده نمی شد اما به دلیل تقاضای بسیار زیاد این نوع خرما در سراسر جهان منطقه های دیگری از کشور نیز زیر کشت انبوه خرمای پیارم رفتند که در میان آن ها خرما پیارم خوزستان از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.



فواید خرما برای بدن انسان بسیار زیاد است از جمله :درمان کم خونی،  تقویت حافظه،  تقویت سیستم ایمنی بدن، سلامت قلب ، درمان یبوست ، تنظیم کلسترول ، تنظیم فشار خون ، استحکام استخوان ، درمان اسهال ، تقویت قوای جنسی،  افزایش وزن ، مفید برای پوست و مو و……



از مشخصات ظاهری خرما پیارم اعلاء را میتوان پوست نازک و قهوه ای شکلاتی آن را نام برد که دارای گوشتی یکدست است و قدی بلند و کشیده دارد و رطوبت ندارد و جزو خرمای نیمه خشک است به همین دلیل نگهداری خرمای پیارم به مدت طولانی بسیار راحت و بدور از یخچال ممکن است.

خواص خرما پیارم بسیار زیاد است که میتوان آن  را یک میان وعده بسیار مقوی برای کودکان و بزرگسالان دانست.

خرمای پیارم به دلیل طعم بی نظیری که دارد گاها قبل از رسیدن وقتی که بر روی شاخه درخت است بفروش می رسد ، خرمای پیارم گرانترین خرمای موجود در بازار است که تمامی مردم توانایی خرید این نوع خرما ندارند به همین دلیل بیشتر به کشورهای حاشیه خلیج فارس و اروپا صادر می شود و ارز آوری قابل توجهی برای کشور دارد.

مرکز تولید خرما پیارم اعلا خوزستان

مرکز تولید خرما پیارم اعلا خوزستان خرمای پیارم استان خوزستان یکی از بهترین و مرغوب ترین نوع خرمای پیارم در کشور است که در سراسر جهان تقاضای بسیار زیادی دارد و به دلیل نیمه خشک بودن آن  در خشکبار فروشی ها در کنار خشکبار ها و آجیل های زینتی همچون پسته و بادام به فروش می رسد.

شما نیز میتوانید برای خرید خرمای پیارم اصل خوزستان با مشاورین سایت ما تماس گرفته و راهنمایی لازم را جهت ارتباط مستقیم با فروشنده و تولید کننده خرمای پیارم را دریافت کنید و خرید خود را به صورت مستقیم از تولید کننده بدون واسطه گر با قیمت بسیار مناسب و به صرفه به صورت عمده یا در بسته بندی ها به قیمت عمده خریداری کنید و خرید خود در درب منزل تحویل بگیرید.