فروش فوق العاده خرما ربی ایرانشهر

خرما ریی نوعی خرما است که رنگ آن قهوه ای تیره و اندازه آن بلند است. این نوع خرما با رطوبت زیر 15٪ نیمه خشک شده است. مدت زمان ماندگاری بالایی دارد به طوری که در دمای اتاق تا یک سال دوام می آورد. خرما ربی بسیار خوش طعم و پرخاصیت است و طرفداران زیادی دارد. فروش فوق العاده خرما ربی ایرانشهر توسط مجموعه ی ما با کیفیت عالی انجام می شود.

فروش فوق العاده خرما ربی ایرانشهر

توضیحاتی در خصوص خرما ربی ایرانشهر

توضیحاتی در خصوص خرما ربی ایرانشهر خرما ربی ایرانشهر از استان سیستان و بلوچستان از خرماهای ربی بسیار با کیفیت کشور می باشد.
این نوع خرما از آنچنان کیفیتی برخوردار می باشد که به کشورهای دیگر نیز صادر می شود.

خرما ربی دارای رنگ مشکی و شکل کشیده ای است که هسته ی کوچکی دارد. بافت آن شکلاتی و از نوع خرماهایی است که قابلیت شستشو را دارد.

خرمای ربی در صنعت شیره گیری به کار می رود و از آن شیره خرما تولید می شود زیرا خرما ربی دارای شیره ی زیاد است.

خرما ربی دارای رطوبت بسیار کمی است به همین دلیل دارای ماندگاری بالایی است به طوری که می توان حتی آن را بیرون سردخانه نگهداری کرد، همچنین به دلیل ماندگاری بالا خرما ربی گزینه ی مناسبی برای صادرات نیز محسوب می شود.

همچنین خرما ربی دارای مواد مغذی فراوان است و برای سلامتی بدن بسیار مفید می باشد این نوع خرما دارای ویتامین آ، ویتامین سی، پتاسیم، کلسیم، منیزیم، پروتئین و … می باشد.

از فواید مصرف خرما ربی ایرانشهر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رفع یبوست: میزان فیبر موجود در خرما بسیار زیاد است به همین دلیل برای کسانی که ازحرکات نامنظم روده رنج می برند بسیار مفید است و باعث درمان یبوست می شود.
  • عملکرد مغز را بهبود می بخشد: سیتوکین های التهابی مانند اینترلوکین می تواند برای مغز شما بسیار خطرناک باشد. افزایش حضور IL-6 (اینترلوکین 6) به ایجاد بیماری تخریب عصبی مانند بیماری آلزایمر نسبت داده می شود. وجود نشانگرهای التهابی هرگز نشانه خوبی برای سلامت عصبی شما نیست و بنابراین باید با احتیاط زیادی در نظر گرفته شود. مشخص شده است که استفاده منظم از خرما در کاهش سطح IL-6 سودمند است و از این طریق به کاهش خطر ابتلا به بیماریهای دژنراتیو مغزی مانند آلزایمر کمک می کند. 

قیمت انواع خرما ربی سال 99

قیمت انواع خرما ربی سال 99 قیمت خرما ربی به عوامل مختلفی بستگی دارد برخی از این عوامل عبارت است از:

  • تولید کننده
  • کیفیت محصول
  • خرید محصول به صورت عمده یا بسته بندی
  • نوع خرما بسته بندی شده یا فله ای
  • نحوه ی خرید

با توجه به شرایط حاکم در کشور نمی توان قیمت ثابتی از محصولات را ارائه داد زیرا قیمت ها ثبات ندارند.
برای مطلع شدن از قیمت انواع خرما ربی سال 99 با کارشناسان وبسایت ما تماس حاصل فرمایید.