فروش مستقیم خرما گنتار

فروش مستقیم انواع خرما از جمله خرما گنتار از ایران به آمریکا انجام می گیرد. این نوع خرما مرغوبیت بسیار زیادی دارد و در استان خوزستان بیشتر کشت می شود.
در دنیا حدود ششصد و پنجاه رقم خرما وجود دارد که حدود ۱۲۰ گونه آن تا به امروز شناخته شده است. خرمای ایران در انواع بسیار زیاد تولید می شود که براساس اطلاعات و منابع موجود بالغ بر چهارصد رقم مختلف است. خوب است بدانید که در ایران می توان ارتفاع محدود کننده کشت نخل خرما را تا حدودی با صحبت و سهولت نسبی تعیین کرد زیرا از ساحل خلیج فارس که خرما در آنجا کاملا در وطن خود است تا رشته کوه های بلند که قله های آنها به علت سرمای زیاد مناسب کشت خرما نیست در سراسر مملکت برای شهرهای بزرگ جاده های مواصلاتی وجود دارد.

فواید و خواص خرما

خوردن خرمای تازه درست مانند این است که سلول های زنده ای به مصرف سلولهای زنده بدن برسند و بدن مواد مورد نیاز خود را به طور مستقیم دریافت کند. شاید به همین دلیل است که اسلام احتکار مواد غذایی را ممنوع کرده است زیرا بر اثر ماندن تازگی خود را از دست داده و بسیاری از خواص مفید خود را از دست می دهد.

گنتار

یکی از مرغوبترین خرماهای صادراتی خوزستان گنتار است. خریدار اصلی این نوع خرما ایالات متحده آمریکا بوده و در ایران مصرف داخلی ندارد. قابلیت نگهداری این رقم خرما زیاد است و دو درصد محصول خوزستان را تشکیل می دهد. این رقم خرما بر روی درخت چندین نوبت برداشت می شود رنگ آن در مرحله رسیدن از سبز به زرد و قهوه ای کم رنگ تغییر می کند.
انواع این محصولات با قیمت های ارزان و گران در نمایندگی ها عرضه می شوند.
منبع: بازار خرما ایران