قیمت انواع خرمای ایرانشهر

خرما ربی درجه یک و خرمای مضافتی از مرغوب ترین انواع خرمای شهرستان ایرانشهر می باشد. جهت اطلاع از قیمت و شرایط فروش این محصول با ما در ارتباط باشید.

ایرانشهر یکی از شهرستان های استان سیستان و بلوچستان می باشد. ایرانشهر در سیصد و چهل و پنج کیلومتری شهر زاهدان، مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.

خرما یکی از محصولات مهم کشاورزی در این شهرستان می باشد و طبق اعلام فرماندار ایرانشهر، در این شهرستان ۹ هزار هکتار نخلستان وجود دارد و سالانه بیش از ۵۰ هزار تن خرما در آن برداشت و روانه بازار می شود.

آیا می دانید مرغوب ترین انواع خرمای تولید شده در ایرانشهر چه نام دارد؟

در شهرستان ایرانشهر و با توجه به شرایط آب و هوایی و مطلوبی که برای کاشت و تولید خرما دارد، در این شهرستان بیش از ۴۰ نوع خرما به بهره برداری می رسد.

خرمای ربی و خرما مضافتی دوردیفه دو نمونه از مرغوب ترین خرما های کشت شده در این شهرستان می باشد که ارزش تجاری بسیار زیادی دارد و از نمونه های خرمای صادراتی ایران محسوب می شود.

طبق اعلام فرماندار شهرستان ایرانشهر بیش از ۸۰ درصد برداشت خرما در ایرانشهر به خرمای ربی و خرما مضافتی اختصاص دارد. با توجه به مرغوبیت و شهرت جهانی خرمای مضافتی و خرما ربی این شهر می تواند سهم بالایی از صادرات این محصول را دارا باشد. متاسفانه در شهرستان ایرانشهر برداشت خرما به صورت سنتی انجام می شود.

کمبودهایی همچون نبود امکانات لازم جهت نگهداری و صنایع بسته بندی در این شهرستان، تاثیر زیادی بر صادرات و فروش این محصول داشته است. مفتخریم در این مرکز انواع خرمای مرغوب را با بهترین قیمت در اختیار خریداران عزیز قرار دهیم.