قیمت خرمای مجول درجه یک ایرانی

جهت اطلاع از نرخ قیمت های خرمای مجول درجه یک ایرانی و ثبت سفارش این محصول می توانید در این مرکز با ما همراه باشید.

این مجموعه فروش خرمای خشک برنی را نیز بر عهده دارد و بهترین محصول را از نظر کیفیت و قیمت به دست مصرف کننده می رساند.
خرمای مجول یکی از مرغوب ترین و شناخته شده ترین ارقام خرما در کشورهای آمریکایی و اروپایی می باشد و لقب گران قیمت ترین خرمای جهان را به خود اختصاص داده است.
خرمای مجول محصول بومی مناطق آفریقایی می باشد و با توجه به سازگاری بالایی که دارد در سایر کشورهای خرماخیز همانند ایران نیز به صورت اندک برداشت می شود.
علاوه بر میوه بسیار لذیذ و فاخر مجول نمی توان از زیبایی نخل این درخت به سادگی گذشت. نخل خرمای مجول بسیار زیبا می باشد و در برخی مناطق خرماخیز به صورت زینتی از درخت نوع نر آن استفاده می شود.
خرمای مجول از نمونه ارقام بومی ایرانی نمی باشد و با توجه به اهمیت این میوه در سال های اخیر تمهیدات لازم جهت پرورش و سازگار نمودن این میوه در ایران صورت گرفته است.

اهمیت جهانی خرمای مجول

شهرستان جهرم در استان فارس میزبان نخل خرمای مجول می باشد و خوشبختانه درخت مجول با آب و هوای جهرم سازگاری بالایی دارد و در سال های اخیر در حجم اندک شاهد برداشت میوه مجول در شهرستان جهرم می باشیم.
خرمای مجول از نمونه ارقام خرمای نیمه خشک در کشور محسوب می شود و دارای سایزی درشت می باشد. خرمای مجول با توجه به ارزش جهانی بالای خود همواره به عنوان گران قیمت ترین خرما در بازار عرضه می شود.
خرمای مجول با توجه به مشتری پسندی و قیمت بالای خود همواره توجه تاجران زیادی را به خود جلب کرده است چرا که می تواند سود زیادی را عاید تاجران این محصول نماید.
منبع: بازار خرما ایران