قیمت خرما استعمران خوزستان با کیفیت بسیار بالا

قیمت خرما استعمران خوزستان با کیفیت بسیار بالا در سایت  ما بسیار مناسب می باشد.آیا شما از قیمت خرما استعمران در سایت ما و در بازار خای دیگر اطلاع دارید؟شما می توانید با مشاوران خوب سایت ما تماس حاصل فرمایید. و قیمت انواع خرما را بپرسید. شما حتما شگفت زده خواهید شد چرا که ما خرما ها را با قیمت بسیار مناسب و نازلی به شما عزیزان عرضه می نماییم.

قیمت خرما استعمران

خرما استعمران خوزستان

این رقم نیز یکی از ارقام نیمه خشک و بسیار خوش طعم می باشد. خرما استعمران خرمایی با اصالت و ریشه ایرانی می باشد. که چند سالی است که ثبت ملی شده است. کیفیت بالای این میوه،همراه  با دوام و پایداری بسیار عالی آن ،باعث شده تا استعمران مهم ترین رقم صادراتی باشد. استعمران به مقدار زیادی درخوزستان کشت می شود. به طوری که حدود سه چارم از کشت خرما این استان را استعمران تشکیل داده است. که هم مصرف داخلی و هم صادرات را به طور کامل تامین می نماید.

قیمت خرما استعمران

این میوه نیمه خشک ،نیمه گوشتی و دانه درشت می باشد . بافت خرما نرم می باشد و به راحتی جوییده می شود. پوست خرما استعمران براق بوده و رنگ قهوه ای ملایمی دارد.برداشت این محصول از اواسط تابستان شروع می شود. و تا اواخر پاییز نیز ادامه دارد.علاوه بر ظاهر خوب و ویژگی های ذاتی عامه پسند این خرما دلایل دیگر همچون خواص زیاد آن تاثیر بسیار زیادی در محبوبیت خرما گذاشته است. خرما از ابتلا به یبوست،کمبود آهن ،ضعف و کسلی،ریزش مو…جلوگیری می نماید.

شما می توانید انواع خرما تازه و با کیفیت را به صورت عمده و خرده از سایت خرما ایران خریداری نمایید. ما به شما بهترین و خوش طعم ترین خرما ها را با قیمت مناسب عرضه می نماییم.

لطفا جهت نمایش اطلاعات هر کدام از خرما ها بر روی نام آن ها کلیک نمایید.