قیمت خرما ربی پیارم سال 99

قیمت خرید انواع خرما ربی پیارم در سال 99 چقدر است؟ خرما ربی از دسته بندی های انواع خرماهای مهم تجاری است که شباهت زیادی به خرما پیارم دارد. خرمای ربی از نمونه خرماهای باکیفیت بازار است که برای تهیه انواع مشتقات خرما بکار می‌رود. قیمت خرما ربی پیارم در سال 99 با افزایش چند درصدی روبه رو بوده است. در ادامه این مقاله بیشتر به بررسی فواید و قیمت های متنوع این محصول می‌پردازیم. 

قیمت خرما ربی پیارم سال 99

فوایدی که خرما ربی پیارم دارد:

فوایدی که خرما ربی پیارم دارد:

خرمای ربی پیارم یکی از انواع خرماهای عرضه شده در بازار است که به دلیل ویژگی های منحصر به فرد و خاص مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. خرماهای پیارم یکی از بهترین نمونه خرماهای ارائه شده در بازار است که با نام عروس خرمای ایران نیز شناخته می‌شود. قیمت این خرماها به دلیل کمیابی و شرایط خاص پرورش بالاست و در دسته بندی خرماهای لوکس و گران قیمت به شمار می‌رود. خرمای ربی پیارم از ظاهر کشیده و قلمی برخوردار است و دارای بافتی نیمه خشک و تقریبا نرم است. طعم این نوع خرما بسیار لذیذ است. خرمای ربی در مناطق گرم و خشک بلوچستان تولید می‌شود 

همانطور که گفته شد، خرمای پیارم از باکیفیت ترین انواع خرماهای تولید شده در ایران است و به همین دلیل جزء خرما ربی صادراتی نیز محسوب می‌شود. رنگ خرما ربی قهوه ای بسیار تیره است و بسیار شیرین است. خرما ماده ای بسیار انرژی زاست و به دلیل شیرینی طبیعی که دارد از مواد غذایی سالم و مقوی محسوب می‌شود. خرما ربی پیارم با داشتن مقادیر بالایی از کلسی، پتاسیم، روی، آهن، منگنز، فیبر، پروتئین، و کربوهیدرات است. استفاده از این ماده غذایی گرم کننده طبع بدن است. همچنین، گزینه بسیار مناسبی برای تقویت افرادی است که از کمبود وزن رنج می‌برند.

علاوه بر اینها، حفظ سلامت کبد و قلب، درمان درد های مفصلی و عضلانی، درمان کم خونی، مشکلات جنسی، و درمان یبوست از دیگر فواید و خواص مصرف خرما ربی پیارم است. 

خرما ربی پیارم همچنین برای تهیه انواع شیره و حلوا نیز مناسب است و به دلیل بافت نرم و شیرین خود طعم دهنده بسیار خوبی برای انواع شیرینی و کلوچه است. 

فروش خرما ربی پیارم صادراتی

فروش خرما ربی پیارم صادراتی

فروش خرما ربی پیارم بسته بندی شده و صادراتی از طریق این مرکز انجام می‌شود. شما می‌توانید با مراجعه به این مجموعه انواع خرما ربی پیارم و دیگر انواع این محصول را در بسته بندی های بهداشتی با حجم های مختلف تهیه کنید. علاوه بر بالا بوده کیفیت خرماها، کیفیت بسته بندی انها نیز از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این محصولات است. 

برای اطلاع از قیمت محصولات و سفارش آنها می‌توانید با واحد فروش در ارتباط باشید.