قیمت خرما زاهدی ارگانیک بوشهر

قیمت خرما زاهدی ارگانیک بوشهر را می توانید . به راحتی و تنها با یک تماس از مشاوران سایت خرما ایران بپرسید. خرما زاهدی یکی از ارقام مناسب قیمت ایرانی می باشد. که این خرما خواص بیشماری دارد. و دارای رنگ زرد مایل به قهوه ای یا طلایی می باشد. این خرما دارای اندازه متوسط و کوچکی بود. و به نام خرما قصب نیز شناخته شده است.خرما زاهدی را می توان در تمام نقاط خرما خیز ایران کشت نمود. اما بهترین وخوش طعم ترین این خرما در استان بوشهر می باشد. و کشت اختصاصی آن متعلق به این استان می باشد.

قیمت خرما زاهدی ارگانیک

قیمت خرما زاهدی ارگانیک بوشهر

قیمت این میوه بسیار مناسب می باشد. و جز خرما های ارزان قیمت ترین خرما ها می باشد.که دارای مزه عالی و خواص بسیار زیادی می باشد. مصرف خرما خواص بی نظیری برای بدن دارد.و باعث جلوگیری از پیری زودرس و پوکی استخوان می شود. مصرف خرما در میان ایرانی ها بسیار رایج می باشد. و این میوه یکی از پذیرایی ها در مراسم مختلف از جمله ،ختم،ماه محرم،و مهمانی های افطار در ماه مبارک رمضان می باشد.

قیمت خرما زاهدی ارگانیک

مصرف خرما در کشور های اروپایی رواج دارد.آن ها از خرما به عنوان شیرین کننده طبیعی در تهیه انواع کیک،بیسکویت ،لواشک ها و ترشیجات و…استفاده می کنند.

ما در سایت خرما ایران انواع خرما تازه و با کیفیت را با قیمت بسیار مناسب در تمام شهر ها عرضه می نماییم.محصولات ما کاملا سالم بوده و همگی کشت اصل ایران می باشند.

لطفا جهت نمایش اطلاعات هر کدام از خرما ها بر روی نام ان ها کلیک نمایید.