قیمت خرما مضافتی تهران سال جاری

خرما مضافتی تهران جزو خوشمزه ترین و پرطرفدار ترین انواع خرما در سراسر کشور و حتی کشور های خارجی می باشد. این محصول که در شهر های جنوبی کشور تولید می شود در حال حاضر در شهر های مختلف چون تهران به صورت عمده عرضه می گردد. در خصوص قیمت خرید این محصول در سال جاری باید بدانید که طبیعتا این قیمت بسته به کیفیت خرما و همچنین شرایط اقتصادی کشور متغیر می باشد.

قیمت خرما مضافتی تهران سال جاری

از خواص خرما مضافتی چه می دانید؟

از خواص خرما مضافتی چه می دانید؟ خرما یکی از مغذی ترین و البته خوش مزه ترین خوراکی های روی زمین بوده که به طور کلی انواع بسیار مختلفی دارد. در این بین خرما مضافتی یکی از مرغوب ترین خرما های موجود در بازار بوده که دارای پوستی مشکی، نازک و براق می باشد.
این نوع خرما با وجود کیفیت بالا به خرما مضافتی معروف شده است.

و اما در خصوص خواص و فواید مصرف خرما مضافتی باید بدانید این محصول سرشار از آنتی اکسیدان بوده از این رو یکی از مهمترین خواص آن پیشگیری از آسیب سلول ها و ابتلا به سرطان می باشد.

همچنین باید بدانید خرما مضافتی و دیگر انواع محصول با وجود این که دارای پالپ است در درمان یبوست بی نظیر می باشد. از طرفی مصرف خرما در کاهش کلسترل و استرس نقش به سزایی دارد و جالب است بدانید این میوه غنی از فیبر و آهن بوده که این مقدار حتی نسبت به موز نیز بیشتر می باشد.
از دیگر خواص خرما می توان بهبود سلامت استخوان ها اشاره کرد زیرا این میوه سرشار از مواد معدنی چون منیزیم، کلسیم، مس و …بوده که سلامت استخوان ها را به همراه دارد.

مطالعات انجام شده نیز نشان می دهد که مصرف خرما سلامت جنسی را به همراه دارد و در طب سنتی نیز بیان شده که خرما می تواند به افزایش باروری مردان کمک کند.

صادرات انواع خرما مضافتی تهران

صادرات انواع خرما مضافتی تهران با وجود این که خرما مضافتی مرغوبیت بسیار بالایی دارد جالب است بدانید جزو پر مصرف ترین خرما ها در بین تهرانی ها می باشد. علاوه بر این، این میوه مرطوب که مقدار بسیار زیادی شیره دارد در بین خارجی ها نیز مورد پسند واقع شده که با وجود این امر صادرات خرما مضافتی روز به روز رونق پیدا می کند.

انواع خرما مضافتی که جهت صادرات به کشور های خارجی انتخاب می شود کاملا مرغوب بوده و در بسته بندی های شیک و مناسبی قرار می گیرد تا پس از پیمودن مصافت زیاد همچنان کیفیت محصول حفظ شده و در بازار های خارجی بتواند نگاه خریداران را به خود جلب نماید.