قیمت خرما مضافتی جیرفت سال جدید

خرما مضافتی جیرفت، از شکلی بیضوی برخوردار است. اندازه آن معمولاً بین 5/4 تا 5/5 سانتی متر است و جزء خرماهای گوشتی به حساب می آید. مناطق کاشت خرما مضافتی در ایران عبارتند از: بم، جیرفت، کهنوج کرمان، سراوان و ایرانشهر در سیستان و بلوچستان.

فروش خرما مضافتی بسیار رایج است و افراد در بسیاری از مجالس رسمی خود از آن استفاده می کنند. قیمت این خرما هم نسبت به بسیاری از خرماهای دیگر کم تر است و افراد می توانند با خرید آن به صورت عمده خرید اقتصادی تری داشته باشند.

قیمت خرما مضافتی جیرفت سال جدید

ویژگی های منحصربه فرد خرما مضافتی جیرفت

ویژگی های منحصربه فرد خرما مضافتی جیرفت خرما مضافتی جیرفت، خوشمزه ترین و پر فروش ترین خرما در بازارهای ایران و جهان است. خرما مضافتی جیرفت، از نظر ظاهری جذاب و دارای طعم و عطر بسیار خوبی است که مورد توجه اکثر مصرف کنندگان خرما قرار گرفته است.

بافت آن نرم است، رنگی مشکی دارد، رطوبت آن زیاد است و منبع خوب انرژی زایی است. 

خرما مضافتی بومی مناطق گرمسیری و نیمه گرمسیری ایران است. درخت خرما مضافتی یکی از قدیمی ترین گیاهان زراعی ایران است و در سمت جنوبی کشور ایران به طور گسترده کشت می شود. درختان خرما مضافتی به طور معمول از ارتفاع 25 متری برخوردارند.  

 اما استفاده از خرما مضافتی جیرفت بسیار توصیه شده است؛ چرا که بسیار مقوی است و در سلامتی انسان بسیار تاثیر گذار می باشد.

خرما مضافتی جیرفت، دارای قدرت شفابخشی است و منبع خوبی از ویتامین ها و مواد معدنی مختلف، قند و فیبر است. همچنین حاوی کلسیم، آهن، فسفر، پتاسیم، منیزیم و روی است.

این نوع از خرما می تواند کلسترول را کاهش دهد. در واقع خرما عاری از کلسترول است و حتی به کاهش وزن شما نیز کمک می کند. 

از طرفی خرما منبع خوبی برای پروتئین ها است و مصرف آن به ما کمک می کند تا عضلاتمان را قوی نگه داریم. در بسیاری از سالن های بدنسازی از افراد خواسته می شود که هر روز خرما مصرف نمایند.

خرما مضافتی جیرفت سرشار از ویتامین ها است و از ویتامین های B1 ،B2 ،B3 و B5 و همچنین A1 و C سرشار است.

همچنین خرما سلامتی استخوان ها را بهبود می بخشد. در واقع خرما از سلنیوم، منگنز، مس و منیزیم سرشار است و همه این موارد در سالم نگه داشتن استخوان های ما و جلوگیری از شرایطی مانند پوکی استخوان لازم است.

 خرما غنی از آهن است و مصرف آن برای کسانی که از کم خونی رنج می برند بسیار توصیه می شود.

 

شرکت فروش خرما مضافتی جیرفت بسته ای

شرکت فروش خرما مضافتی جیرفت بسته ای در ایران شرکت خرما مضافتی به وفور یافت می شود و افراد می توانند برای خرید خود به این مراجع روی آورند.

 از طرفی هم ما می توانیم خرما را به صورت اقتصادی تر تهیه نماییم که یکی از روش های آن، خرید خرما به صورت عمده است، که می توان در ازای پرداخت پول کم تر، به محصول بیش تری دست یافت؛ چرا که دست واسطه از معامله حذف شده است.