قیمت خرما مضافتی درجه یک امسال

خرما را می توان از محبوب ترین میوه های خشکباری محسوب کرده که در ایران به میزان گسترده و در انواع گوناگون کشت می شود. خرما مضافتی درجه یک یکی از گونه های خرمای ایرانی به شمار می رود. شرکت ما به عنوان عرضه کننده خرما مضافتی به فروش اینترنتی این محصول می پردازد. برای اطلاع از قیمت خرید خرما مضافتی و خرید آن با ما تماس بگیرید.

قیمت خرما مضافتی درجه یک امسال

5 ویژگی مهم خرما مضافتی درجه یک

5 ویژگی مهم خرما مضافتی درجه یک شاید دور از حقیقت نباشد که بگوییم خرما مضافتی از پر مصرف ترین و مشهور ترین گونه های خرمای ایرانی می باشد به گونه ای که در بازار خرما بیشتر از دیگر گونه های خرما به چشم می خورد. بنابراین شناخت ویژگی های خرما مضافتی درجه یک برای کسانی که قصد خرید خرما دارند ضروری به نظر می رسد. پس اگر قصد خرید خرما دارید برای آشنایی با برخی ویژگی های مهم خرما مضافتی درجه یک با ما همراه باشید.

۱. یکی از مهم ترین ویژگی هایی که برای خرما مضافتی درجه یک ذکر می کنند و دانستن آن می تواند شما را در تشخیص این محصول از گونه های کم کیفیت تر یاری نماید این است که گفته می شود خرمای مضافتی درجه یک شیره زیادی دارد که سبب می شود با توجه به حجمشان وزن بیشتری در قیاس با دیگر گونه های خرما مضافتی داشته باشند.

۲. یکی دیگر از ویژگی هایی که می توان برای خرما مضافتی مرغوب ذکر نمود این است که گفته می شود این محصولات دارای قند طبیعی هستند که برای بدن انسان مناسب محسوب می گردد‌.

۳. سرشار از آهن بودن خصوصیت دیگری است که برای خرمای مضافتی ذکر می کنند و از آن جا که بر اساس اطلاعات موجود  آهن نقش مثبت در بالا بردن میزان فعالیت گلبول های قرمز دارد، وجود آهن زیاد در خرما مضافتی ممکن است سبب شود که این خرما داروی خوبی برای مبتلایان به کم خونی محسوب گردد.

۴. از دیگر خصوصیات خرما مضافتی این است که گفته می شود این محصول در قیاس با دیگر خرماها به ویژه خرماهای خشک و نیمه خشک از رطوبت بیشتری برخوردار است که ضمن این که سبب می شود این محصول نیاز به مراقبت بیشتری داشته باشد، مزه ای متفاوت از خرماهای خشک به آن می دهد.

۵. کم چرب بودن و داشتن پروتئین زیاد از دیگر ویژگی هایی است که برای خرما مضافتی ذکر می کنند. این ویژگی سبب می شود که بتوانیم خرما مضافتی را به عنوان یک مکمل غذایی برای بدنسازان به حساب آوریم.

خرید خرما مضافتی صادراتی ساغر

خرید خرما مضافتی صادراتی ساغر خرما مضافتی محصولی است معروف و پر فروش. بازار خوب این محصول سبب شده است که تولید کننده های زیادی با برندهای متنوع به عرضه خرما مضافتی بپردازند.

برند ساغر یکی از برندهای فعال در حوزه عرضه انواع خرما از جمله  خرما مضافتی می باشد. برای خرید خرما مضافتی ساغر می توانید به کانال تلگرامی مندرج در سایت مراجعه کنید و یا با شماره داده شده تماس بگیرید.