قیمت خرما مضافتی صادراتی بم

خرما مرداب سنگ صادراتی جزو مهمترین ارقام خرما تولید شده در بم می باشد که کیفیت بسیار بالایی دارد. این نوع خرما از آن جایی که رطوبت بالایی دارد در دسته خشکبار قرار نمی گیرد به طوری که شرایط نگهداری آن در +5 الی _5 درجه سانتی گراد می باشد. در خصوص قیمت این خرما صادراتی نیز باید بدانید که هر چه شیره این خرما بیشتر باشد طبیعتا کیفیت محصول بالاتر خواهد بود و در نتیجه از قیمت بیشتری نیز برخوردار می باشد.

قیمت خرما مضافتی صادراتی بم

از کجا خرما مضافتی صادراتی خرید کنیم؟

خرما خاصویی امسال محصولی بسیار خوش طعم و پرطرفدار بوده به طوری که در حال حاضر علاوه بر بازار داخلی در خارج از کشور نیز خرید و فروش آن رونق پیدا کرده است. این محصول به طور کلی پوستی نازک و براق داشته که کاملا صاف و مشکی می باشد.
با این حال لازم است بدانید تقریبا نیمی از تولید خرما ایران مختص به این گونه از میوه خرما می باشد از این رو طبیعتا افرادی که قصد خرید آن را دارند به راحتی می توانند اقدام به تهیه این نوع خرما کنند.

اگر شما هم قصد خرید عمده خرما مضافتی درجه یک و صادراتی را دارید اما نمی دانید که آن را از کجا تهیه کنید باید توجه داشته باشید که خرید این محصول از بازار مستقیم بسیار آسان بوده به طوری که شما در کمترین زمان ممکن می توانید از این طریق محصول مورد نظرتان را تهیه نمایید.

در این روش خرید بهترین نوع خرما مضافتی ارائه می شود که کیفیت بسیار بالایی داشته اما به دلیل حذف واسطه ها و از میان برداشتن دلالان قیمت محصول مناسب است.

علاوه بر این باید بدانید اگر پس از فصل برداشت محصول اقدام به خرید خرما مضافتی کنید می توانید بهترین نوع محصول را تهیه نمایید.

فروش خرما مضافتی درجه یک بسته بندی

فروش خرما مضافتی درجه یک بسته بندی در مراکزی که به شیوه مستقیم خرید و فروش انواع خرما انجام می گیرد طبیعتا این محصول در بسته بندی های متنوع با درجه کیفیت های مختلف قرار گرفته تا افراد بتوانند متناسب با نیاز خود محصول را تهیه کنند.
فروش خرما مضافتی در بسته بندی هایی با حجم بالا این امکان را برای خریداران عمده به وجود آورده تا در صرف هزینه جهت خرید این محصول صرفه جویی کنند.
از طرفی باید بدانید برای محصولات صادراتی از بسته بندی های بسیار شیک و با دوامی استفاده شده به طوری که خرما مضافتی صادراتی باید نظر خریداران خارجی را به خود جلب نموده و علاوه بر آن پس از پیمودن مسافت زیاد به هیچ عنوان نباید این بسته بندی خراب شود.