قیمت خرما مضافتی کرمان سال جدید

خرما از میوه های مقوی و خوش طعم است که از نظر ویژگی و تنوع بسیار منحصر به فرد می باشد و به همین دلیل کاربردهای زیادی دارد. در کشور ما خرما در مناطق گرمسیر همچون کرمان و بم به وفور کشت می گردد. خرما مضافتی کرمان از نمونه های برتر و بسیار با کیفیت در بین انواع مختلف این میوه می باشد که از نظر صادراتی دارای ارزش بالایی است و به همین دلیل مشتریان به دنبال اطلاع از آخرین قیمت خرید آن می باشند.

قیمت خرما مضافتی کرمان سال جدید

ویژگی منحصربه فرد خرما مضافتی

ویژگی منحصربه فرد خرما مضافتی

از سال های قبل تا کنون در کشور ما خرما به دلایل مختلفی همچون در پخت انواع شیرینی، حلوا، غذا و همچنین به عنوان یکی از اقلام پذیرایی مورد استفاده قرار می گیرد.

خرمامضافتی از نمونه هایی می باشد که در مراسم عزاداری، مجالس ختم و همچنین در مهمانی های ماه مبارک رمضان به کار می رود.

خرمای مضافتی که در اصطلاح به آن رطب هم گفته می شود، نسبت به انواع خرماهای دیگر دارای خصوصیات و ویژگی های منحصر به فردی است که در زیر به آنها اشاره می کنیم:

  • این خرما رنگ قهوه ای تیره رو به مشکی دارد و همچنین از نظر اندازه و سایز و همچنین بافت همگی دارای اندازه های یکسان و بسیار مناسب می باشند و به همین دلیل برای پذیرایی بسیار مناسب است.
  • این خرما قابلیت نگهداری در فضای آزاد و در محیط اتاق را دارد ولی برای نگهداری طولانی مدت توصیه می شود این میوه را در یخچال نگهداری کنید.
  • دارای ارزش غذایی بالایی است و سرشار از ماده معدنی پتاسیم می باشد و برای درمان بسیاری از بیماری ها همچون کم خونی و تامین انرژی بدن  بدن بسیار مفید است. 

لازم به ذکر است که خرما یکی از منابع غذایی بسیار مهم به شمار می آید که می تواند همراه با شیر و چایی به عنوان یک صبحانه و یا عصرانه مقوی مورد استفاده همه گروه های سنی مخصوصا کودکان و دانش آموزان قرار گیرد.

صادرات انواع خرما مضافتی کرمان

صادرات انواع خرما مضافتی کرمان ایران از کشورهای حاصلخیز در زمینه تولید خرما می باشد که در این بین انواع خرما مضافتی یکی از خوش طعم ترین و مناسب ترین نمونه ها برای صادرات به کشورهای همسایه و حتی اروپایی می باشد.

صادرات خرما مضافتی در سال های اخیر در بالاترین رقم صورت می گیرد. شرکت های صادر کننده این میوه را در بهترین بسته بندی همراه با رعایت موارد بهداشتی و درج مهرهای استاندارد بین المللی به کشورهای دیگر ارسال می کنند.

لازم به ذکر است که صادرات این میوه توانسته است سود خوبی را برای فعالان در بخش های مختلف این حوزه به همراه داشته باشد.