قیمت خرما مضافتی 800 گرمی اعلا

خرمای مضافتی از مرغوب ترین خرمای صادراتی ایران به شمار می رود که در داخل و خارج از کشور متقاضیان زیادی خواهان خرید آن می باشند. متقاضیان این محصول به دنبال اطلاع از قیمت خرما مضافتی 800 گرمی اعلا هستند تا بتوانند این محصول را با قیمتی بسیار ارزان و کیفیتی عالی تهیه و دریافت کنند. عرضه کنندگان این محصول نیز همواره تلاش می نمایند تا بتوانند با عرضه بهترین و مرغوب ترین نمونه از خرمای مضافتی رضایت مشتریان خود را فراهم سازند. 

قیمت خرما مضافتی 800 گرمی اعلا

خصوصیات خرما مضافتی 800 گرمی اعلا

خصوصیات خرما مضافتی 800 گرمی اعلا خرما مضافتی از نظر شکل ظاهری دارای رنگ مشکی است، جثه آن درشت و پوستی تقریبا” صاف دارد، از نظر طعم نیز شیرین می باشد اما بر خلاف سایر نمونه های دیگر شیرینی این خرما دل را نمی زند.  

قیمت خرمای ضیافتی نسبتا بالا است، بسته بندی در بسته های کوچک تر و یا با ظرفیت های متنوع این امکان را برای متقاضیان این محصول فراهم می سازند تا بتوانند از آزادی بیشتری برای انتخاب و خرید این محصول داشته باشند.  

از مهمترین خصوصیات خرمای مضافتی 800 گرمی اعلا می توان به کیفیت بالای آن اشاره نمود، این خرما از مرغوب ترین خرمای مضافتی به شمار می روند و در بسته بندی های بسیار شیک و جذاب عرضه می شوند، عرضه این محصول در این بسته موجب جذب بیشتر این محصول می گردد.  

خرمای مضافتی دارای مواد معدنی پتاسیم، منیزیم، کلسیم و آهن می باشد و می تواند به بهبود عملکرد قلب کمک فراوانی کند و در ضمن می تواند برای افرادی که از بیماری کم خونی رنج می برند بسیار مفید و موثر باشد.  در ضمن فیبر بالای موجود در خرمای مضافتی نیز می تواند به درمان یبوست و بهبود عملکرد دستگاه گوارش کمک کند. 

فروش خرما مضافتی بسته بندی شده

فروش خرما مضافتی بسته بندی شده بسته بندی خرما مضافتی نقش بسیار زیادی در فروش و جذب متقاضیان دارد، عرضه کننده و تامین کننده این محصول با فروش خرما مضافتی بسته بندی شده به صورت مستقیم، شرایط بسیار مناسبی را برای متقاضیان این محصول فراهم می سازد تا بتوانند با حذف واسطه ها و دلالان هزینه های خود را کاهش دهند و بهترین و مرغوب ترین نمونه از این محصول را با قیمتی بسیار ارزان و کیفیت عالی خریداری نمایند.  

در ضمن شما می توانید این محصول را به صورت عمده نیز سفارش دهید، سفارش عمده این محصول این امکان را برای شما فراهم می سازد تا بتوانید با پرداخت پول کمتری، حجم بیشتری از این محصول خریداری کنید و با همان کیفیت بالا و عالی دریافت نمایید. 

متقاضیان این محصول می توانند در هر کجای ایران که هستند، خرمای مضافتی مورد نیاز خود را به صورت غیر حضوری و از طریق اینترنت سفارش دهید و کالای مورد نظر خود را در اسرع وقت و در هر کجا که مایل هستید در اسرع وقت دریافت نمایید.