قیمت خرما مضافتی 800 گرمی سال 99

لیست قیمت خرما مضافتی 800 گرمی سال ۹۹ در سایت ما موجود می باشد. قیمت خرما مضافتی مقطوع می باشد. خرما مضافتی با کیفیت را از ما بخواهید. خرما یکی از میوه های بهشتی مورد علاقه ایرانیان می باشد. تا آخر این مقاله با ما همراه باشید تا بیشتر در مورد خرما مضافتی اطلاعات کسب کنید.

قیمت خرما مضافتی 800 گرمی سال 99

توضیحاتی درباره خرما مضافتی 800 گرمی

توضیحاتی درباره خرما مضافتی 800 گرمی خرما مضافتی یکی از لذیذترین خرماهای موجود در ایران می باشد که رنگ مشکی آن نشان دهنده مرغوبیت این محصول می باشد.

اندازه رطوبتی که این خرما در خود دارد مابین ۱۵ تا ۴۰ درصد می باشد که این میزان رطوبت به ناحیه ای که در ان کشت می شود بستگی دارد.

خرما مضافتی بیشتر در شهرهایی مانند بم و اهواز کشت می شود. بعد از برداشت در بسته بندی های مختلف به بازار عرضه می شود. خرما مضافتی ۸۰۰ گرمی بیشترین طرفدار را در بازار ایران دارد. 

نام دیگر خرما مضافتی رطب می باشد که به رنگ های مشکی و قهوه ای و مشکی تیره در بازار به فروش می رسد. در مرحله اول که این خرما رشد می کند رنگ آن قرمز می باشد و در نهایت به رنگ سیاه مبدل می گردد.

خرما مضافتی دارای مواد مغذی و ویتامین های زیادی می باشد. همچنین این خرما سرشار از پتاسیم است که به معالجه اسهال کمک زیادی می کند. برای نگه داری این نوع خرما اغلب آن را در یخچال قرار می دهند.

فروشگاه های سراسر کشور عمدتا خرما مضافتی 800 گرمی را نرخ بسیار مناسب به بازار عرضه می کنند. همچنین این خرما به صورت صادراتی به کشورهای حاشیه خلیج فارس فرستاده می شود.

عمده فروشی خرما مضافتی اهواز

عمده فروشی خرما مضافتی اهواز مراکز عمده فروشی خرما مضافتی اهواز این کالا را بصورت عمده در اختیار مشتریان قرار می دهد. معمولا چنین مکانهایی با مراکز تولیدی در ارتباط می باشند.

هر روزه شاهد تعداد بالای مراجعه کنندگان به این مراکز می باشیم‌ زیرا معمولا افراد همواره به دنبال چنین فرصت هایی خواهند بود تا بتوانند تجربه خریدی مقرون به صرفه را در هزینه های مصرفی خود داشته باشند.

لازم به ذکر است که قبل از هر اقدامی به بررسی میزان اعتبار مکان های انتخابی نیز پرداخت تا از ایجاد مشکلات احتمالی پیشگیری به عمل آورد. با استفاده از چنین فرصت هایی می توان حاشیه سود بسیاری را از آن خود کرد.

وجود تنوع در محصولات واقع در این مراکز سبب شده افراد دست بازتری جهت انتخاب داشته باشند؛ زیرا گزینه های متعددی پیش روی دارا می باشند. این‌ موضوع می تواند در جذب هر چه بیشتر مشتریان موثر واقع شود.