قیمت خرما پیارم اصل استان خوزستان

خرما، تقریبا یک نوع غذای کامل محسوب می شود و بسیار مغذی و انرژی زا است. خرما پیارم اصل، از معروف ترین خرماهای ایران و از مهم ترین سوغاتی های استان خوزستان می باشد. قیمت خرما، به عوامل متفاوتی مانند نوع خرما، کیفیت، بسته بندی و نوع خرید، بستگی دارد. خرما پیارم خوزستان، با کیفیت عالی و با توجه به قیمت روز بازار، توسط مجموعه ما، به فروش می رسد.

قیمت خرما پیارم اصل استان خوزستان

ویژگی هایی که خرما پیارم اصل دارد

ویژگی هایی که خرما پیارم اصل دارد خرما پیارم، از گرانبهاترین خرماهای ایران به شمار می آید که طعم بسیار شیرین و عالی دارد، به همین دلیل است که به آن طلای سیاه جنوب نیز گفته می شود.

این نوع خرما، در شهرستان های خوزستان و هرمزگان که دارای آب و هوای مناسب برای کشت این خرما هستند، کاشته می شود.

خرما پیارم، یک خرمای مرغوب است که به دلیل کیفیت و طعم عالی که دارد، به کشورهای دیگر نیز صادر می شود و به شکل ویژه ای توجه بازارهای خارجی را به خود جلب کرده است و به عنوان یک کالای شناخته شده و مطرح در جهان می باشد.

این نوع خرما، از خوشمزه ترین خرماهای نیمه خشک جهان و ایران محسوب می شود. 

خرما پیارم اصل، خرمای نیمه خشک، کم رطوبت و دیررس است که دارای پوست نازک قهوه ای رنگی می باشد و  ظاهری شبیه شکلات دارد، به همین علت، به خرمای شکلاتی نیز معروف است. 

گوشت و پوست این خرما، کاملا به هم چسبیده است و آغاز برداشت این محصول از نخلستان ها، از اول ماه شهریور تا پایان فصل آبان، می باشد.

این نوع خرما، به دلیل رطوبت کمی که دارد، دارای ماندگاری بیشتری است و مدت زمان طولانی تری نسبت به سایر خرماها، سالم و خوشمزه باقی می ماند.

این خرما خوشمزه، نسبت به انواع دیگر خرماها،‌ خواص بیشتری دارد. خرما پیارم، سرشار از ویتامین های B1 و B2، کلسیم، آهن، منیزیم، فیبر، فسفر و پتاسیم است که برای بدن ضروری و حیاتی هستند. همچنین بیشترین قند موجود در این نوع خرما، قند فروکتوز می باشد که در بدن به سرعت به انرژی تبدیل می شود و به سوخت و ساز بهتر بدن کمک می نماید. مصرف به اندازه آن، برای افراد دیابتی نیز بسیار مناسب است.

خرید خرما پیارم اصل درجه یک

خرید خرما پیارم اصل درجه یک از آنجایی که خرما پیارم، طعم خاص و خواص فراوانی دارد، در سطح کشور و جهان از محبوبیت ویژه ای برخوردار است.

فروش خرما پیارم درجه یک و اصل، توسط مجموعه فروش معتبر و با سابقه ما انجام می شود و مشتریان عزیز می توانند خرید خرما پیارم را با کیفیت بالا و قیمت مناسب از مجموعه ما انجام بدهند.