قیمت خرما پیارم درجه یک دمباز

خرما بم میوه ای که در آب و هوای گرمسیری رشد می کند، در فرهنگ های خاورمیانه و شمال آفریقا جایگاه مهمی دارد، زیرا بیش ترین خرماها در این مناطق رشد می کنند.

خرما پیارم درجه یک، از خرماهای بسیار خوشمزه ایرانی است که قیمت آن نسبت به بسیاری از مدل های دیگر خرما، ارزان تر است و می توان با خرید عمده آن قیمت را کم تر هم کرد.

قیمت خرما پیارم درجه یک دمباز

خرما پیارم درجه یک دمباز چیست؟

خرما پیارم درجه یک دمباز چیست؟

در ایران ما دارای انواع خرماهای بسیار مرغوب و با کیفیت نظیر: خرمای شاهانی، خرما زاهدی، کبکاب و … هستیم. یکی از محبوب ترین آن ها خرمای پیارم است که طرفدارن بسیاری را به خود جذب کرده است.

خرما در مشهد درجه یک دمباز بیش تر از همه در شهرستان حاجی آباد استان هرمزگان تولید شده و از آن جا روانه بازار می شود. البته  این خرما در بسیاری از مناطق ایران کشت می شود، مثلا خرما پیارم خوزستان، ولی بهترین گونه آن در شهر حاجی آباد تولید می شود.

این مدل از خرما کشیده و بیضوی شکل است و از شکل و شمایل بسیار زیبایی برخوردار است. از طرفی افراد در مجالس خود از این مدل خرما استفاده می کنند. جدا کردن پوست از گوشت این مدل خرما کار سختی است که این امر شستن راحت آن را سبب می شود.

خرمای پیارم منبع خوبی از ویتامین ها و مواد معدنی مختلف، قند و فیبر است. همچنین حاوی کلسیم، آهن، فسفر، پتاسیم، منیزیم و روی است.

مصرف این مدل از خرما بسیار توصیه شده است؛ چرا که به حرکات سالم روده کمک می کند، دارای غلظت بالایی از آنتی اکسیدان ها است، عملکرد مغز را بهبود می بخشد، خطر سرطان را کاهش می دهد، از عفونت های میکروبی جلوگیری می کند، به مبارزه با دیابت می پردازد و …

این میوه، دارای مقدار زیادی ویتامین های ضروری و سایر مواد مغذی برای بدن است که سرشار از فیبر و کربوهیدرات است که بدون شک آن را به یکی از سالم ترین میوه های خشک تبدیل کرده است.

از طرفی نسبت بالای آنتی اکسیدان موجود در آن در جلوگیری از بیماری های خطرناک مانند سرطان کمک می کند.

میزان فیبر موجود در خرما بسیار زیاد است، که این مورد می تواند برای افرادی که از مشکلات گوارشی در رنج هستند بسیار کمک کننده باشد.

فروش خرما پیارم صادراتی خوزستان

فروش خرما پیارم صادراتی خوزستان خرما که در نخلستان های خرما پرورش می یابد و یکی از سالم ترین میوه ها در سراسر جهان است، در زیر طبقه میوه خشک قرار دارد و بسیار مغذی و خوشمزه است.  

امروزه با وجود طرفدارن بسیار زیاد این مدل از خرما، فروش خرما پیارم امری رایج شده است و در هر جای ایران می توان به راحتی این محصول را به دست آورد. از طرفی هم می توان در صورتی این خرما را ارزان تر به دست آورد، که برای این امر باید خرما را به صورت عمده تهیه نمایید، تا دست واسطه از معامله حذف شود.