قیمت خرما کلوته با کیفیت جیرفت

قیمت خرما کلوته با کیفیت جیرفت سوال بسیاری از مصرف کنندگان این میوه می باششد. اگر شما فروشگاه خرما دارید و یا به دنبال یک منبع خوب برای تامین خرمای مورد نیاز خود می باشید. ما به شما سایت خرما ایران را پیشنهاد می دهیم. و شما می توانید با تماس با کارشناسان فروش ما از قیمت خرما کلوته  و همچنین تمام شرایط خرید و سفارش آن مطلع شوید. و خرمای مورد نیاز خود را به راحتی خریداری نمایید.

قیمت خرما کلوته

خرما کلوته جیرفت

خرا کلوته یکی از ارقام پر مصرف در ایران می باشد. و همه با آن آشنایی کامل دارند.کلوته نیز یکی از ارقام تر و یا نیمه خشک است. چرا که این میوه را هر ه دیر تر از نخل بچینی رطوبت بیشتری خواهد داشت. خرما کلوته طعم عالی و مزه خوبی دارد. خود خرما دانه های متوسطی با رنگ قهوه ای تیره ای دارد که هسته به راحتی از ان جدا شده و گوشت آن نیز نرم و لذیذ است.نخل این میوه امکان رشد و ثمر دهی در تمام نقاط خرما خیز ایران را دارد. و یکی از نخل هاییی می باشد که در برابر شوری خاک مقاومت زیادی دارذد و و بسیار دیر توان باروری خود را از دست می دهد. اما بیشترین مقدار و بهترین نوع این خرما در شهرستان جیرفت واقع در کرمان کشت می شود.

قیمت خرما کلوته

خرما

این میوه گرمسیری حدود سه هزار سال است که در ایران کشت  و مصرف می شود. و نخل های آن عمری بالای صدها سال دارند. و هرچه بیشتر میگذر خواص خرما بیشتر شناخته می شود. به همین دلیل مصرف این میوه توس تمام پزشکان جهان توصیه می شود.

خرما یکی از مهم ترین محصولات کشاورزی ایرانی می باشد. که در اقتصاد صادراتی نیز تاثیز مثبت زیادی دارد. و خرما کشت ایران به بیش از هفتاد کشور دنیا صادر می گردد.

شما می توانید انواع خرما تازه و با کیفیت را به صورت عمده و خرده از سایت خرما ایران خریداری نمایید. ما به شما بهترین و خوش طعم ترین خرما ها را با قیمت مناسب عرضه می نماییم.

لطفا جهت نمایش اطلاعات هر کدام از خرما ها بر روی نام آن ها کلیک نمایید.