قیمت خرید انواع خرما استعمران

قیمت خرید هر کیلو خمیر خرما درجه یک در برند خرما ها با دارا بودن تمام موازین بهداشتی و تولیدی به صورت روز به روزی و از طریق تمام تلفنی آماده اعلام به مشتریان می باشد. خرما استعمران به جرئت می توان گفت جزو بهترین محصولات ایرانی و حتی بهترین خرما در برند ما می باشد این خرما محصول استان خوزستان است اگر چه در اقصی نقاط ایران آن را تولید می کنند اما مرغوب ترین نوع آن تنها در خوزستان رشد می کند چرا که خوزستان از نظر خاک غنی و آب و هوای متناسب با خرما استعمران قابل قیاس با هیچ منطقه ی دیگری نیست.

بازار پخش بهترین خرما درجه یک

مردمان شریف و با سلیقه استان خوزستان با هنری که بر روی کار ها پیاده می کنند سبب شده اند از تمام جهان متقاضیان به نظم و ظاهر لوکس خرما استعمران جذب شوند این شیره خرما امروز با رطوبت مطلوب و ارزش غذایی فوق العاده گرایش تمام جهان را به خود جلب کرده است اگر چه ساختار کلی میوه خرما فوق العاده مقوی و بر تر از تمام میوه های دیگر است اما خرما استعمران جذابیت دیگری در میان دیگر ارقام خرما دارد.

انواع بسته بندی های خرما استعمران ما

  1. بسته بندی های ده کیلویی با قیمت های باور نکردنی
  2. بسته بندی های پنج کیلویی با قیمت های خاص
  3. بسته بندی های دو کیلویی با قیمت های مناسب
  4. بسته بندی های یک کیلویی و زیر یک کیلو
  5. بسته بندی های سفارشی شما با هر مقداری
  6. و…

برند ما با تجارب خاص و سابقه چندین سال تلاش متوالی در جهت تامین نیاز های مردم و تمام جهان توانسته است رتبه بر ترین برند ایران را به خود اختصاص دهد از این که برای مطالب ما وقت گذاشتید و آن را مطالعه کردید بسیار متشکریم امید است توانسته باشیم در جهت رضایت قلبی شما قدم گذاشته باشیم.

با تشکر از لطف شما