قیمت خرید بهترین خرما مضافتی بم

قیمت خرید بهترین خرما مضافتی بم یکی از بهترین خرید های شما خواهد بود. چرا که در سایت ما بهترین وخوش طعم ترین خرما با کیفیت بسیار بالا عرضه می شود.خرما مضافتی بم یکی از خوش طعم ترین خرما های ایرانی می باشد. که به صورت عمده و خرده در تمام شهر های ایران عرضه می شود.امکان عرضه این میوه به هر دو صورت بسته بندی شده و فله ای انجام می شود.

بسته بندی خرما بصورت کاملا بهداشتی انجام می شود. و خرما ها بصورت دورجی و سه رجی در بسته های کارتونی چیده می شود.خرما مضافتی خرما کاملا مرطوب و خوش طعم است. پوست نازک و صافی دارد.و دارای دانه های نرم و گوشتی و …می باشد.

قیمت خرید بهترین خرما

قیمت خرید بهترین خرما مضافتی بم

قیمت خرید بهترین خرما با توجه به کیفیت بسیار بالایی که دارد. قیمت مناسبی نیز دارد.قیمت هر کیلو خرما مضافتی بم از ۱۴۰۰۰ تومان شروع می شود. البته  قیمت بسته های خرما بسته به وزن آن ها متغییر می شود. خرما مضافتی دارای مزه عالی و خواص بسیا زیادی می باشد. شما می توانید این میوه را دررژیم غذایی خود قرار دهید.و باعث سلامتی بدن خود شوید.

قیمت خرید بهترین خرما

در سایت خرما ایران تمام خرما های ایرانی خوب و با کیفیت عرضه می شود. عرضه محصولات به صورت مستقیم و بدون هیچ گونه واسطه ای انجام می شود.لطفا از دیگر خرما های خوب ما دیدن فرمایید.

لطفا جهت نمایش اطلاعات هر کدام از خرما  بر روی نام آن ها کلیک نمایید.