قیمت رطب مضافتی بم سال 99

رطب مضافتی بم یکی از ارقام رطب است که محبوبیت زیادی در بازارهای داخلی و خارجی دارد و خرید و فروش بالایی نیز دارد چون شیره دار بوده و نرم و خوشمزه است، قیمت آن نیز در سال ۹۹ بسته به تازگی و کیفیت مختلف است و هر چه شیره آن بیشتر و عاری از ضایعات باشد و سایز درشت تری داشته باشد گرانتر خواهد بود.

قیمت رطب مضافتی بم سال 99

تفاوت رطب با خرما در چیست؟

تفاوت رطب با خرما در چیست؟ رطب در رنگ، مزه و اندازه با خرما متفاوت است رطب کمی حالت سفتی داشته و رنگ زردی دارد در حالی که خرما نرم بوده و شیره غلیظ تری نیز دارد و دارای رنگ تیره تا قهوه ای و سیاه است، خرما قبل از اینکه برسد رطب است و لذا پوست چروک شده و نازکی داشته و گوشت آن نرم و مرطوب بوده و شیرینی بیشتری دارد.

رطب به دلیل اینکه شیره خیلی زیادی دارد بیشتر در سطل ها یا ظروف پلاستیکی وارد بازار می شود و لذا باید آن را در یخچال نگهداری نمود تا رطوبت باعث فسادش نشود، خرما به دلیل رطوبت کمتر در بسته بندی های کارتونی عرضه می شود چون شیره غلیظ تری دارد و ریزش نمی کند.

خرما و رطب مضافتی به دلیل مرطوب بودن و دارا بودن کربوهیدرات و مواد قندی مستعد فساد می باشد به همین دلیل با نگهداری آن در یخچال تا شش ماه قابلیت نگهداری را دارد، خرما و رطب دارای طبع گرمی بوده و دارای فسفر، آهن، کلسیم، منیزیم، پتاسیم، سدیم، روی، گوگرد، منگنز، و … است.

خرید رطب مضافتی بم از درب کارخانه

خرید رطب مضافتی بم از درب کارخانه خرید رطب مضافتی بم از درب کارخانه به صورت عمده و مستقیم انجام می شود که به دلیل قیمت های مناسب بسیار باصرفه می باشد، کارخانه رطب مضافتی در کار فرآوری این محصول بوده و به سورت بندی و بسته بندی آن در اوزن مختلف و کاملا بهداشتی مشغول می باشد.

خرما مضافتی دارای پوست نازک و براق با رنگ مشکی بوده و گوشت نرم و لطیفی دارد به همین دلیل از طرفداران زیادی برخوردار می باشد، این خرما دارای شیره و پتاسیم بالایی بوده و هر چه شیره آن بیشتر باشد مرغوب تر است به همین دلیل خریداران زیادی دارد.

این خرما به دلیل شیره زیاد از آن شیره نیز تولید می شود که شیره ای بسیار خوشمزه و پرخاصیتی دارد، نمونه های صادراتی آن دارای سایز درشت با شیره زیاد و بدون ضایعات می باشد، این خرما به دلیل مرطوب بودن مستعد فساد است به همین دلیل باید در یخچال نگهداری شود و در اینصورت تا شش ماه قابلیت نگهداری را دارد.