قیمت روز خرما کلوته صادراتی

میوه خرما بم دارای انواع مختلفی است. یک نمونه بسیار پر طرفدار و محبوب آن، خرما کلوته است. این نوع خرما بیشتر در استان کرمان و شهرستان جیرفت کشت و پرورش داده می شود. این خرما از نوع تر بوده و دارای شهد و شیرینی زیادی است و از آن برای تهیه کردن محصولات مختلفی استفاده می گردد. شما عزیزان می توانید برای اطلاع از نرخ و قیمت روز خرما کلوته صادراتی در کشور، به سراغ مراکز پخش و فروش آن بروید.

قیمت روز خرما کلوته صادراتی

خواص بی نظیر خرما کلوته صادراتی

خواص بی نظیر خرما کلوته صادراتیخرما در مشهد یکی از میوه هایی است که دارای خواص بی نظیری برای بدن می باشد. از جمله می توان به مقدار زیاد آهن و فولیک اسید در آن اشاره کرد. بنابراین خوردن خرما می تواند بهتر از هر داروی تقویتی دیگری، به رفع کم خونی فقر آهن کمک کرده و سبب خون سازی در بدن شود. به همین دلیل نیز بهترین خوراکی برای زنان در ایام بارداری و بعد از زایمان خرما است.

همچنین این میوه مقدار زیادی فیبر در ترکیبات خود دارد که باعث بهبود عملکرد دستگاه گوارش می شود. به علاوه سبب نرم شدن معده و روده ها شده و خاصیت ملینی دارد. به همین دلیل نیز به درمان مشکلاتی نظیر یبوست و بواسیر کمک می نماید.

یک نمونه درجه یک این میوه، خرما کلوته است که محصولی صادراتی بوده و جایگاه ویژه ای در بازار های جهانی دارد. از نظر ظاهری اندازه دانه های آن درشت تر از سایر انواع بوده و رنگ سرخ براقی دارد. برخی از افراد آن را شبیه به خرمای مضافتی می دانند.

از این خرما به دلیل تر بودن برای تولید شیره خرما استفاده می شود. همچنین آن را در تهیه و طبخ انواع نان و شیرینی های سنتی و حلوای مخصوص خرما نیز به کار می برند.

فروش خرما کلوته اعلا جیرفت

فروش خرما کلوته اعلا جیرفت خرما کلوته جیرفت یک نوع خرمای تجاری باکیفیت و اعلا است که بعد از برداشت از درختان، در کارخانه های تولید محصولات غذایی، با دقت بسته بندی می شود و از طریق مراکز پخش در داخل و خارج از کشور توزیع می گردد.

این خرما یکی از بهترین خوراکی ها برای پذیرایی از میهمانان به همراه چای است. چرا که رنگ فوق العاده و ظاهر زیبای آن نشان دهنده کیفیت بالای محصول می باشد.

شما عزیزان می توانید در صورت تمایل با مراجعه کردن به یکی از مراکز پخش و فروش خرما کلوته، این محصول را به شکل فله ای و یا بسته بندی شده تهیه نمایید. البته در این سایت نیز امکان سفارش و خرید آن برای شما فراهم شده است.