قیمت عمده خرما استعمران درجه یک خوزستان

قیمت عمده خرما استعمران درجه یک خوزستان با قیمت خرده ان کمی تفاوت دارد. معمولا خرید عمده محصولات تاثیر بسزایی در کاهش قیمت آن دارد. شما می توانید خرمای درجه یک را بصورت عمده و با قیمت مناسب تری خریداری نمایید. خرما استعمران یکی از خرما های خوب ایرانی است که در خوزستان به مقدار بسیار زاید کشت می شود. کشت خرما استعمران در خوزستان با موفقیت خوبی همراه است.این خرما در خوزستان بصورت کاملا ارگانیک کشت می شود.

قیمت عمده خرما استعمران

قیمت خرما

قیمت خرما ها بسته به نوع آن ها متفاوت م باشد. به طور مثال خرما پیارم نسبت به بقیه خرما ها قیمت مناسب تری دارد. این درحالی است که خرما استعمران  با قیمت همه پسند و بسیار مناسبی عرضه می شود. قیمت خرما های ایرانی از چهار هزارتومان شروع می شود. و تا بیست هزار تومان ادامه دارد. ما در سایت خرما ایران خرما ها را با قیمت بسیار مناسبی عرضه می نماییم.

خرما استعمران

این خرما رقم نیمه خشک و با کیفیت می باشد. این خرما ها بسار خوش طعم است و کیفیت بسیار بالایی همراه دارد. خرما استعمران دانه های درشت و متوسطی دارد. خرما خوزستان نیمه گوشتی است. خرما های تازه و خوش طعم با داشتن خواص تازه به سلامتی بدن کمک می کنند. سلامتی بدن به وجود مواد معدنی و املاح ،ویتامین ها بستگی دارد. این مواد از طریق تغذیه سالم و مقوی جذب بدن می شوند.سعی کنید با مصرف مواد غذاهای مناسب و مقوی  سلامت بدن خود را تضمین کنید.

قیمت عمده خرما استعمران

خرماهای موجود در سایت خرما ایران

  1. زاهدی بوشهر
  2. کلوته جیرفت(بسته بندی شده)
  3. استعمران خوزستان(بسته بندی)
  4. پیارم حاجی آباد
  5. ارگانیک مضافتی
  6. ربی ایرانشهر
  7. پیارم ارگانیک
  8. مضافتی (بسته بندی شده)
  9. بازار فروش مضافتی بم
  10. استعمران خوزستان
  11. زاهدی (بسته بندی شده)
  12. مضافتی بم

جهت خرید و کسب اطلاعات بیشتر درباره هر کدام از خرما ها با تماس بگیرید.