قیمت فروش خرما بی هسته ایرانی

حجم تولید خرمای ایرانی بسیار زیاد است. به همین دلیل فروشندگان برای کسب سود فروش بیشتر خرما را به صورت بی هسته عرضه می کنند. در این حالت تغییر قیمت مطلوبی رخ می دهد.
خرما یکی از لذیذترین محصولات کشاورزی است که باید به صورت خام مصرف شود. ارزش تجاری و غذایی بی نظیر خرما آن را از مابقی محصولات کشاورزی جدا کرده است. معمولا ما ایرانی ها عادت داریم بیشتر از خرما در سر سفره های نذری و افطار استفاده کنیم ولی خوب است بدانید که یکی از ویژگی های بارز این محصول قابلیت آن به عنوان یک غذای بسیار کامل و درجه یک است که هم ضعف شکمی را برطرف می کند و هم می تواند تمام کالری های موجود بدن را به آن برساند.


خرمای بی هسته

شرکت ها و سازمانهایی که خرما را از کشاورز می خرند و بعد از بسته بندی آن را به بازار عرضه می کنند برای کسب سود و سرمایه بیشتر هسته را جدا کرده و خرمای بی هسته عرضه می کنند. از انواع این ارقام می توان به پیارم، استعمران، شاهانی و… اشاره کرد.

فروش و صادرات خرما

فروش و صادرات خرما همه ساله در کشور با حجم بسیار وسیع انجام می گیرد. خرمای بی هسته یکی از عمده ترین محصولات است که فروش و قیمت خوبی دارد. صادرات خرمای بی هسته به اقسا نقاط جهان مانند اورپا انجام می گیرد.
منبع: بازار خرما ایران