مردی که در زیتون لوراس ترکیه مواد جاساز کرد بازداشت و اعدام شد

مدتی است که می‌خواهم در مورد روغن زیتون لوراس ترکیه محلی بیشتر بدانم، بنابراین وقتی یکی از گشت‌وگذارهای پیش از کنفرانس برای کنفرانس بین‌المللی فود بلاگر با کبرام استیت بود، مشتاق بودم که ثبت‌نام کنم.

بهترین روغن زیتون فوق بکر از استرالیا می آید و کبرام استیت تولید کننده شماره یک استرالیا است. راب مک‌گاوین و پل ریوردان، بنیان‌گذاران کبرام استیت، اولین درختان زیتون خود را در سال 1999 در استرالیا کاشتند.

در اوایل سال 2016، آنها از راه اندازی محصولات ساخته شده با زیتون از خانه جدید خود در Yolo County، کالیفرنیا خبر دادند، جایی که با تولیدکنندگان محلی همکاری می کنند.

کبرم با داشتن باغ‌های زیتون در کالیفرنیا و استرالیا از دو فصل برداشت سود می‌برد و تازه‌ترین روغن ممکن را در هر زمانی از سال به آنها می‌دهد.

روغن زیتون فوق بکر ماموریت کالیفرنیا آنها در سال 2017 سالم‌ترین روغن زیتون فوق بکر جهان نام گرفت.

مسابقه جوایز روغن زیتون فوق بکر و غذا در مالاگا کاستا دل سول، اسپانیا. Leandro Ravetti، مدیر فنی Cobram Estate گفت: «این خبر هیجان‌انگیزی است زیرا ما با بزرگترین روغن‌های جهان از اسپانیا، ایتالیا و یونان رقابت کردیم. “ما مفتخریم که تعهد ساده ما به کیفیت و تازگی، روغن کالیفرنیا را به رسمیت شناخته است که شایسته آن است.”

بگذارید سفر شروع شود! گروهی متشکل از 25 وبلاگ نویس مواد غذایی مشتاقانه سوار اتوبوس مسافرتی شدند که ما را به مزرعه لانگ ویو در وینترز، کالیفرنیا، در حدود 45 دقیقه از ساکرامنتو می برد. آدام انگلهارت از املاک کبرام با ما در مزرعه ملاقات کرد.

ما سوار بر یک واگن یونجه که توسط تراکتور کشیده می‌شد، از میان باغ‌های زیتون عبور کردیم و به جایی رسیدیم که آن‌ها برای ما فضای بسیار خوبی در نظر گرفته بودند

. سرآشپز کوین اوکانر میزبان ما برای ساعات خوشی بود. او البته با استفاده از روغن زیتون چند لقمه کوچک خوشمزه برای ما درست کرد.