مرکز خرید خرما مضافتی بوشهر

خرما قصب یکی از محصولات صادراتی کشور ما محسوب می‌شود و تولید انواع مختلف این محصول در کشور صورت می‌گیرد. خرما مضافتی بوشهر یکی از انواع خرمای صادراتی کشور به شمار می رود. مرکز خرید خرما مضافتی بوشهر اقدام به عرضه این محصول با قیمت مناسب نموده است. آیا می دانید چگونه می توان جهت خرید این نوع خرما با مرکز خرید آن تماس گرفت؟

مرکز خرید خرما مضافتی بوشهر

چرا خرما مضافتی بوشهر پرطرفدار است؟

چرا خرما مضافتی بوشهر پرطرفدار است؟

یکی از پرطرفدارترین انواع خرمای ایرانی که نه تنها در داخل کشور بلکه در بسیاری از کشورهای جهان از طرفداران زیادی برخوردار است سس خرما می باشد اما دلیل این همه محبوبیت برای این خرما چیست.

این خرما رنگ مشکی پر کلاغی داشته و اندازه آن غالباً درشت یا متوسط می باشد. مزه شیرین به خصوص این خرما باعث علاقه مندی بسیاری از مردم به آن شده است. ضخامت پوست در این نوع خرما نسبتاً کم بوده و نسبت هسته به قسمت گوشتی این خرما کم می باشد.

علاوه بر این که ارزش غذایی خرما مضافتی بسیار بالا است  دارای خواص درمانی متنوع نیز می باشد. خرما مضافتی علاوه بر مزه و طعم بسیار مناسب و دلپذیر دارای عطری خوش نیز می ‌باشد که بر جذابیت آن افزوده است. این خرما در بسته بندی های شیک و زیبا به بازار عرضه شده است.

این نوع خرما دارای شیره نسبتا کمی است و این مساله یکی از امتیازات بارز آن برای بازاریابی در کشورهای دیگر می باشد. دانه های موجود در بسته بندی های این خرما از هم جدا بوده و حالت چسبیده به هم ندارند.

اتصال پوست به گوشت در این خرما محکم نبوده و به راحتی می توان پوست را از گوشت جدا نمود. این مساله برای ایرانیان شاید مساله مهمی نباشد اما وقتی مساله صادرات مطرح می شود یکی از دلایل بازار پسندی این محصول به شمار می آید.

فروش بهترین خرما مضافتی درجه یک

فروش بهترین خرما مضافتی درجه یک

فروش بهترین خرما مضافتی درجه یک فرصت مناسبی برای کسانی است که در زمینه صادرات این محصول به کشورهای دیگر فعالیت دارند و یا به طور تخصصی در زمینه فروش انواع خرمای ایرانی دارای فروشگاه هستند.

برای تهیه و خرید این محصول می توانید با مسئول فروش خرما مضافتی تماس برقرار کرده و پس از اطلاع از قیمت این نوع خرما سفارش خود را اعلام کنید تا بتوانیم در اولین فرصت ممکن محصول شما را به آدرس مورد نظرتان ارسال کنیم.

همچنین در صورت خرید این خرما به صوت عمده می توانید از تخفیف ویژه ما برای این نوع خرید بهره مند شده و این خرما را با قیمت ارزان تری به دست آورید.