مرکز خرید مستقیم خرما ربی

مرکز خرید مستقیم خرما ربی آغاز به فعالیتی ویژه کرد. خرما ربی یکی از پرطرفدار ترین و خوشمزه ترین خرما های در ایران است به همین دلیل اغلب وقت ها نصف این خرما پیش فروش می شود.محصول استان سیستان و بلوچستان است و در شهر های اطراف این استان همچون:چابهار،سراوان،خاش،ایرانشهر و … کشت می شود.جزو خرما هایی ست که رطوبت مطلوب دارد. و به صورت نیمه خشک و تر است.این خرما به صورت رنگ قهوه ای تیره و باریک می باشد.

خرما ها انواع بسیاری دارند که به چند مورد از آنها اشاره می کنیم

  • خرما مستعمران
  • خرماشاهانی
  • خرما کبکاب یا مضافتی
  • خرما پیارم
  • و…

خرما ربی یکی از اصلی ترین انواع خرماها در ایران است به دلیل بافت مناسبی که دارد به صورت کاملا راحت قابلیت شستشو و نگهداری را دارد.این خرما باید در محیطی خشک و خنک نگهداری شود و همانند خرماهای دیگر بهتر است زیاد باقی نماند.برای نگهداری آن نیازی به سرد خانه نیست.این خرما در اواسط شهریور قابل برداشت است و جزو زود رس ترین خرماها شناخته می شود.خرما ربی وعده مناسبی برای صبحانه است که می توان همراه با شیر یا عسل میل نمود ضد سرطان می باشد. از آن می توان انواع مرباها درست کرد ومی توان ان را همراه با چای یا دمنوش های خاص میل کرد.خرما ربی دارای میوه بزرگ به رنگ های قرمز، شبیه مشکی و پوست براق و واضح دارد.
همکاران ما با توجه به اصول بندی و همچنین طراحی های منحصر به فرد و زیبا تلاش می کنند بسته بندی های خرما را مطابق با ایده وسلیقه مشتریان عزیز انجام دهند. وآماده ارائه خدمات به شماهستند برند ما با ۱۰ سال سابقه کاری در زمینه تولید انواع خرماها، بهترین وبا کیفیت ترین خرماها را در اختیار خریداران قرار می دهد در هر جای ایران که باشید ما بهترین خرما ربی را به شما عرضه می کنیم.